atropos Postat 19 februari 2013 Författare Postat 19 februari 2013 Mycket mäktigt! Grymt snyggt Micke! Välfyllt med både fisk o koraller i ens smak.. Mvh Manne Sent from my iPhone using TapatalkTack Manne! Vill göra av med några koraller och få in något nytt Men vad ska jag göra av med :\ Citera
atropos Postat 19 februari 2013 Författare Postat 19 februari 2013 Håller med föregående talare.. Mycket fint kar..Tackar tackar Citera
atropos Postat 19 februari 2013 Författare Postat 19 februari 2013 Nice Micke det ser oförskämt bra ut Spara några fraggar till mig bara Tack Tommy Du e välkommen när du vill och hämta fraggar Tråkigt att det har blivit två motgångar för dig nu Citera
Yodelking Postat 19 februari 2013 Postat 19 februari 2013 Riktigt fint! Bra bilder också... Behöver du mer plats kan du ju alltid slänga hit din Chelmon... Citera
impajimpa Postat 19 februari 2013 Postat 19 februari 2013 Det är riktigt snyggt. Lika imponerad båda gångerna jag varit hos dig lär bli fler gånger Citera
Wigge Postat 19 februari 2013 Postat 19 februari 2013 trycker du i en fragg till så kommer karet flyga i bitar! Snyggt Micke!!! Citera
atropos Postat 19 februari 2013 Författare Postat 19 februari 2013 Riktigt fint! Bra bilder också... Behöver du mer plats kan du ju alltid slänga hit din Chelmon...Den vet jag att du är sugen på Citera
atropos Postat 19 februari 2013 Författare Postat 19 februari 2013 Det är riktigt snyggt. Lika imponerad båda gångerna jag varit hos dig lär bli fler gånger Tackar! Du är så välkommen så Citera
atropos Postat 19 februari 2013 Författare Postat 19 februari 2013 trycker du i en fragg till så kommer karet flyga i bitar! Snyggt Micke!!!Satt just och tittade på tråden när jag hade flyttat över allt från det gamla karetOch ja kan inte hålla med om annat att nu är det fullt Citera
nike83 Postat 19 februari 2013 Postat 19 februari 2013 ser mycket trevligt och välmående ut!hur håller du nere näringsvärdera med sådär stor belastning (fisk) ? Citera
atropos Postat 19 februari 2013 Författare Postat 19 februari 2013 ser mycket trevligt och välmående ut!hur håller du nere näringsvärdera med sådär stor belastning (fisk) ?Näringsvärdena håller jag nere genom hyfsat blöt skummningSen kör jag min underbara väs Citera
Zigmund Postat 19 februari 2013 Postat 19 februari 2013 Får du bättre effekt med väs än bara vodka ? Hur många ml om dagen doserar du !Riktigt snyggt kar Citera
atropos Postat 19 februari 2013 Författare Postat 19 februari 2013 Får du bättre effekt med väs än bara vodka ? Hur många ml om dagen doserar du !Riktigt snyggt kar Tackar! Ja jag får mycket bättre resultat med väs Körde enbart vodka innan och märkte nästan ingen skillnad allsDoserar 20 ml dagligen just nu Citera
_Manne_ Postat 19 februari 2013 Postat 19 februari 2013 Den gröna grenväxande acron i mitten delen , känns som den sitter i bakre halvan av karet.. Kommer den från mig ??Med vänlig hälsning, Manne Citera
Zigmund Postat 19 februari 2013 Postat 19 februari 2013 Ok ,tack för svar !Var lite nyfiken då jag doserar ca : 3ml/100l vodka och skulle behöva gå upp lite till .Men då ska jag testa väs ( får väll smyga igång det lite sakta om det biter bättre Citera
atropos Postat 19 februari 2013 Författare Postat 19 februari 2013 Den gröna grenväxande acron i mitten delen , känns som den sitter i bakre halvan av karet.. Kommer den från mig ??Med vänlig hälsning, ManneDen acron kommer från en som stängde ner sin burk i Malmö Köpte en fragg på ca 5 cm för ungefär ett år sedan nu är den stor Citera
atropos Postat 19 februari 2013 Författare Postat 19 februari 2013 gratis dit kar är fullbordat Kan inget annat än att hålla med! Nu är det billigt att ha saltvattenMen kommer att göra av med vissa fulkoraller för plats för några finare Citera
atropos Postat 19 februari 2013 Författare Postat 19 februari 2013 Ok ,tack för svar !Var lite nyfiken då jag doserar ca : 3ml/100l vodka och skulle behöva gå upp lite till .Men då ska jag testa väs ( får väll smyga igång det lite sakta om det biter bättre Ja bara testa! Tror du kommer bli nöjd Citera
_Manne_ Postat 19 februari 2013 Postat 19 februari 2013 Den acron kommer från en som stängde ner sin burk i Malmö Köpte en fragg på ca 5 cm för ungefär ett år sedan nu är den stor Snygg!!vet du namn på den ?Med vänlig hälsning, Manne Citera
SaltDummie Postat 19 februari 2013 Postat 19 februari 2013 Mycket snyggt kar Michael!! Känns som det får bli en tur ner till dig för lite fraggshopping!MvhMicke Citera
atropos Postat 20 februari 2013 Författare Postat 20 februari 2013 Snygg!!vet du namn på den ?Med vänlig hälsning, ManneJa jag gillar den också tycker den växer snabbare än montiporanTyvärr vet jag en namnet Citera
atropos Postat 20 februari 2013 Författare Postat 20 februari 2013 säger bara WOW!!!Tackar så mycket Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.