acuario Postat 27 november 2006 Författare Dela Postat 27 november 2006 Det är så mycket ljus så att bilderna lätt blir överexponerade. Kolla fungian på botten, den är knallorange men på bilden är den det inte. Stig (stigigemla var här igår och mätte PAR i karet och på botten låg det på mellan 550-600 och 10-15cm under vattenytan runt 900. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Sillen Postat 27 november 2006 Dela Postat 27 november 2006 Här kommer bevis på okunskap. Men vad är PAR? *nyfiken* Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
acuario Postat 27 november 2006 Författare Dela Postat 27 november 2006 Photosynthetically Active RadiationµMols·m2·sechttp://www.advancedaquarist.com/2002/2/aafeature Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Sillen Postat 28 november 2006 Dela Postat 28 november 2006 Det där var inte lättförstått så här dags på dagen. Tackar ändå! Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
adddo Postat 31 december 2006 Dela Postat 31 december 2006 Nya bilder skulle vara kul Jörgen! Gott nytt! Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
acuario Postat 8 januari 2007 Författare Dela Postat 8 januari 2007 Denna Tråd är nu avslutad för min del. Närmsta moderator kan radera den om han vill, för min del så kvittar det men den kan få vara kvar om den glädjer någon. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
joney Postat 8 januari 2007 Dela Postat 8 januari 2007 Denna Tråd är nu avslutad för min del. Närmsta moderator kan radera den om han vill, för min del så kvittar det men den kan få vara kvar om den glädjer någon.tråkigt tycker jag.. säkert fler än jag som tycker du varit en stor inspirationskälla Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Robert Lennqvist Postat 8 januari 2007 Dela Postat 8 januari 2007 Jag röstar för att den ska få vara kvar. Är en väldigt intressant och läsvärd tråd./Robban Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Draedon Postat 8 januari 2007 Dela Postat 8 januari 2007 Förstår dig Svärd, men låt denna tråd ligga kvar.. både du och tråden är en mycket bra inspirationskälla! Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Hultis Postat 8 januari 2007 Dela Postat 8 januari 2007 jag håller med Robban och Draedon! låt den få vara kvar.. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Sillen Postat 8 januari 2007 Dela Postat 8 januari 2007 Denna Tråd är nu avslutad för min del. Närmsta moderator kan radera den om han vill, för min del så kvittar det men den kan få vara kvar om den glädjer någon.Mig vetligt finns det ingen moderator som vill radera denna tråd. Du är en duktig akvarist och det syns i dina trådar. Med detta inlägg vill jag inte på något sätt dämpa andras beröm till Jörgens tråd. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
petrol Postat 8 januari 2007 Dela Postat 8 januari 2007 Denna Tråd är nu avslutad för min del. Närmsta moderator kan radera den om han vill, för min del så kvittar det men den kan få vara kvar om den glädjer någon.Klart att tråden ska vara kvar!Mycket spännande att följa hur du byggt ditt FO:ler:// Moderator Petrol Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
acuario Postat 27 januari 2007 Författare Dela Postat 27 januari 2007 Den som vill följa karens öden och äventyr kan besöka ett annat svenskt forum eller på Reef aquarian guidehttp://www.reefaquariumguide.com/forum/showthread.php?t=101339Jag har valt att radera denna tråd och även 600L karets. Vill tacka för allt beröm! de har värm i hjärtat och fått mig att lägga ner ännu mer energi på att hela tiden förbättra karet. Tack ska ni ha!! Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
acuario Postat 27 januari 2007 Författare Dela Postat 27 januari 2007 Nu är alla foton borta! det fixade jag själv men all text behöver jag hjälp med att ta bort. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
triumph Postat 27 januari 2007 Dela Postat 27 januari 2007 Synd att du ska lämna SG du har varit en bra insperationskälla.men att du lämnar SG är ditt beslut.ha det bra. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
artemia Postat 27 januari 2007 Dela Postat 27 januari 2007 Ha det så bra Svärd! Synd att du lämnar oss! Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
acuario Postat 27 januari 2007 Författare Dela Postat 27 januari 2007 Jag besöker er och kollar så att ni inte dummar er för mycket. Om ni vill fråga något så skicka ett pm så ska jag svara så gott det går (om inte det dräller in pm) jag har intressanta diskussioner på en jänkarforum och de är helt paffa över kvaliteten och öser lovord och tycker vi ligger hästlängder före dem och vill ha tips. Jag trodde det nästan var tvärtom. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
admin Postat 27 januari 2007 Dela Postat 27 januari 2007 Lycka till med karet och givetvis är du välkommen tillbaka då du vill / om du villTråd låst/Admin Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg