Gå till innehåll

J.Svärd's 828L akvarium - Tråd stängd


acuario

Rekommenderade inlägg

  • Svar 542
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Ja det vore väldigt kul att få se din burk nån gång! Det e otroligt vackert.Det e när jag ser såna här bilder som gör att man vill hålla på med detta.Sen har jag väl en innestånde fragg hos dig,Får man välja eller ????

Parasitfri? Skämt åsido, den lila kanske? Du är välkommen om du har vägarna förbi någon gång och kika och ta med en fragg hem.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 veckor senare...
Vilken bok har du scannat bilderna ifrån? ;) Det är sådana som du :kung som gör att sådana som jag -respekt inte vågar lägga in några bilder. Grymt!

Så får du inte tänka. In med bilder på ditt kar bara. Vi är många som har olika inriktningar och smak och i olika stadier av en gemensam sak! denna hobby. Kör hårt bara.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Så får du inte tänka. In med bilder på ditt kar bara. Vi är många som har olika inriktningar och smak och i olika stadier av en gemensam sak! denna hobby. Kör hårt bara.

Jag skojar bara. Det kommer bilder någon gång jag får tid. Det var bara ett sätta att säga att jag är imponerad (& försöka vara lite rolig samtidigt). Det är säkert ännu läckrare i verkligheten kan jag tänka.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Inte en chans du behöver minst 5000 baby:skrattar: men jag har slängt ut min skummare och kör en Dymax för tillfället för med den belastningen så var 5000 single skummaren överkurs. Nu är karet lite ekonomiskare och framför allt tystare.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Var inne på Marinakvariet idag när jag ändå åkte förbi och köpte 2 st koraller som jag inte fattar att han hade sålt för länge sedan. en faviatyp som är brun och orangeröd färg i mitten på polyperna och lite vita streck och en lila Montipora som var ljusblå men jg räknar att den mörknar och blir lite mer lila.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Guest
Detta ämne är stängt för fler inlägg

×
×
  • Skapa Ny...