Gå till innehåll

Doserings pump????????


Majki01

Rekommenderade inlägg

Känns lite overkill med en doserings pump med 3-4 kanaler då jag bara har en sak som doseras dagligen,

Jag hittade en "nano" version http://www.fish-street.com/nano_dosing_pump?category_id=139

Problemet är att om jag förstår den rätt så är minimuet 6 ml per dag.. jag vill bara ha i 1 ml om dagen ...

Finns detta? en dos pump i liten version " billig" version? till att bara dosera 1 ml om dagen?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Vad doserar du med 1 ml dagligen?

Om det är ur en köpeflaska så kanske den inte håller så länge om den är öppen konstant?

Om det är något du blandar ut med osmos så är det ju bara att utöka delen med osmos vatten x6 så kan du ligga på samma dos iaf.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

profilux:S klarar i vilket fall att dosera 1ml (dock inte mätt upp om den doserar exakt).

varför kan du inte dosera manuellt? kör du inte med ballig så du ändå behöver 3 till kanaler? du kanske har planer på att börja?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

profilux:S klarar i vilket fall att dosera 1ml (dock inte mätt upp om den doserar exakt).

varför kan du inte dosera manuellt? kör du inte med ballig så du ändå behöver 3 till kanaler? du kanske har planer på att börja?

Balling har jag inte ännu men det lär komma..

Manuellt betyder en sak till att inte glömma varje dag.. Ensam med en 3 åring och med skiften jag har i yrket så är det lätt att glömma sådant!

Vilket jag inte vill! :)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Balling har jag inte ännu men det lär komma..

Manuellt betyder en sak till att inte glömma varje dag.. Ensam med en 3 åring och med skiften jag har i yrket så är det lätt att glömma sådant!

Vilket jag inte vill! :)

dåså, då kan du gott köpa dig en 4-kanalers doseringspump! :)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...