mickosch Postat 26 augusti 2012 Författare Postat 26 augusti 2012 Sådär, blev att jag behöll karet så idag var jag iväg och hämtade ett gäng knappkolonier och någon lps. Nu ska jag bara få rätt med fotograferingen i blåljus också.. Men det kommer nog.. :-)
mickosch Postat 26 augusti 2012 Författare Postat 26 augusti 2012 Liknar Acanthastrea_subechinataFick den gratis så är väl ganska nöjd.
kalleT Postat 27 augusti 2012 Postat 27 augusti 2012 Sådär, blev att jag behöll karet så idag var jag iväg och hämtade ett gäng knappkolonier och någon lps. Nu ska jag bara få rätt med fotograferingen i blåljus också.. Men det kommer nog.. :-)Du anar inte hur nära det var att jag slog till på ditt fina kar!!! Lycka till nu och så vill jag se lite bilder.
mickosch Postat 28 augusti 2012 Författare Postat 28 augusti 2012 Mina clowner har alltid varit otroligt framåt och möter alltid en vid glaset när man tänder på morgonen, fast precis saknades den största av dom, och anade direkt något för den är alltid först framme. Mycket riktigt hade den valt att avsluta sitt liv och hoppa över kanten. Riktigt tråkigt, framförallt för den andra stora som den lämnade..
freguz Postat 28 augusti 2012 Postat 28 augusti 2012 Trist sådant där Man vill ju helst inte bygga skyddsramper uppe på glaskanten, trodde inte clowner hoppade så högt
mickosch Postat 20 september 2012 Författare Postat 20 september 2012 Kommer några mobilbilder på karet här. Någon som har koll vad det är på sista bilden ?
adddo Postat 20 september 2012 Postat 20 september 2012 Ser ut som Majanoanemoner.http://www.google.se/search?q=majano&aq=f&sugexp=chrome,mod=9&sourceid=chrome&ie=UTF-8
Andy88 Postat 20 september 2012 Postat 20 september 2012 Sätt igen hålet där majanon sitter med något korallim. De har för mig haft en tendens att spridas om man försöker bekämpa med medel./André
krille 55 Postat 20 september 2012 Postat 20 september 2012 När jag fick nån glasros använde jag kalciumhydroxid på stig i gemlas inrådan. köpte av oceanakvarium. blandas enligt föreskrift på burken. blir en vit gegga som man sprutar över glasrosen med en spruta. det funkar klockrent
mickosch Postat 7 februari 2013 Författare Postat 7 februari 2013 Liten bild på en av musslorna i karet.
wrang Postat 8 februari 2013 Postat 8 februari 2013 Vad är det för mått å kuben?/Christian"Skrivet från en mobilenhet med tapatalk"
mickosch Postat 8 februari 2013 Författare Postat 8 februari 2013 Vad är det för mått å kuben?/Christian"Skrivet från en mobilenhet med tapatalk"Det är 80x80x65. /Micke
mickosch Postat 8 februari 2013 Författare Postat 8 februari 2013 Snygg Micke!Tackar Jimmy. Fått upp suget igen.
Rekommenderade inlägg