Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

Postat

Sådär, blev att jag behöll karet så idag var jag iväg och hämtade ett gäng knappkolonier och någon lps. Nu ska jag bara få rätt med fotograferingen i blåljus också.. Men det kommer nog.. :-)

Postat
Sådär, blev att jag behöll karet så idag var jag iväg och hämtade ett gäng knappkolonier och någon lps. Nu ska jag bara få rätt med fotograferingen i blåljus också.. Men det kommer nog.. :-)

Du anar inte hur nära det var att jag slog till på ditt fina kar!!! Lycka till nu och så vill jag se lite bilder.

Postat

Mina clowner har alltid varit otroligt framåt och möter alltid en vid glaset när man tänder på morgonen, fast precis saknades den största av dom, och anade direkt något för den är alltid först framme. Mycket riktigt hade den valt att avsluta sitt liv och hoppa över kanten. Riktigt tråkigt, framförallt för den andra stora som den lämnade..

• 4 veckor senare...
Postat

Sätt igen hålet där majanon sitter med något korallim. De har för mig haft en tendens att spridas om man försöker bekämpa med medel.

/André

Postat

När jag fick nån glasros använde jag kalciumhydroxid på stig i gemlas inrådan. köpte av oceanakvarium. blandas enligt föreskrift på burken. blir en vit gegga som man sprutar över glasrosen med en spruta. det funkar klockrent

• 4 månader senare...
  • Skapa Ny...