salta wille Postat 8 maj 2012 Postat 8 maj 2012 Jag skulle gärna vilja veta vad detta är för något! Den röda tingesten förökar sig långsamt och är ju rätt snygg, men vad är det för något?Hittar inget liknande på Reeflex! Citera
Lasse Postat 8 maj 2012 Postat 8 maj 2012 Verkar vara en röd bubbelalg men den jag sett innan brukar vara mörkare röd, långsamtväxande och snygg - för mig en "keeper"MVH Lasse Citera
salta wille Postat 8 maj 2012 Författare Postat 8 maj 2012 Den är under blåljus + vitt ljus!Då framrutan är välvd som en halvmåne är det svårt att få till en bra bild! Citera
loopmannen Postat 8 maj 2012 Postat 8 maj 2012 Riktigt snygg, vet inte vad det är men skulle inte tveka en sek på att låta den frodas vidare i akvariet. Citera
salta wille Postat 8 maj 2012 Författare Postat 8 maj 2012 Har nu 4 st och med den förökningstakten, så kan jag ha några till auktionen på nästa saltmöte i Linköping!Hoppas nån kan komma med ett vetenskapligt namn! Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.