Gå till innehåll

Salt träff i Linköping 8 Oktober 2012


Rekommenderade inlägg

Halloj

Nu har vi spikat datumet för 2:a saltträffen för i år i Linköping, och är ute i god tid denna gång igen, så ni hinner boka in denna intressanta och trevliga träff i saltets tecken!

Det blir som vanligt på Naturcentrum! Programmet är inte klart och vi är öppna med förslag från er!

Fraggauktion blir det i vilket fall som helst.

Varmt välkomna!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 månad senare...
  • 1 månad senare...

Jag har fått avbokning av föredragshållare och har nu 3 som ännu inte svarat om de kan komma och hålla föredrag!

Det går trögt att få svar och om jag inte fått svar senast söndag kväll så kommer vi tyvärr att tvingas att ställa in saltmötet den 8 oktober.

Om någon av er som läser detta har lust att komma och berätta om sitt/sina akvarier och visa bilder, så är ni välkomna att PMa mig.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Det finns minst ett tiotal väldigt duktiga saltvattensrävar här på forumet som det vore intressant om ni fick hit någon av, och som kunde berätta om sitt akvarium. Ingen nämnd ingen glömd... Vidare finns det ett flertal duktiga saltvattensakvarister i Linköpingstrakten som inte är med här på guiden som säkerligen också skulle kunna tillföra en del om de kom till tals.

Problemet är kanske inte att komma på ett tema utan att hitta någon som vill föreläsa överhuvudtaget?

Ändrat av petnym
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...