salta wille Postat 29 maj 2012 Dela Postat 29 maj 2012 HallojNu har vi spikat datumet för 2:a saltträffen för i år i Linköping, och är ute i god tid denna gång igen, så ni hinner boka in denna intressanta och trevliga träff i saltets tecken!Det blir som vanligt på Naturcentrum! Programmet är inte klart och vi är öppna med förslag från er!Fraggauktion blir det i vilket fall som helst.Varmt välkomna! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Genne Postat 30 maj 2012 Dela Postat 30 maj 2012 Jag ska försöka boka in Linköping denna gång, det är ju inte mer en 16 mil dit så det borde inte vara några problem.MVH/Glenn Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Gocky75 Postat 30 maj 2012 Dela Postat 30 maj 2012 Det låter riktigt kul när man inte har så långt till Linköping..Skickat från min GT-N7000 via Tapatalk 2 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
oliwer östberg Postat 3 juni 2012 Dela Postat 3 juni 2012 Kul det låter vart i Lidköping Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
addeanstad Postat 3 juni 2012 Dela Postat 3 juni 2012 Kul det låter vart i Lidköping Linköping är det i;)!Ska försöka komma till denna träff den här gången missade den första träffen!Sent from my iPhone 4 using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ted-m Postat 3 juni 2012 Dela Postat 3 juni 2012 Skall se om jag hittar ett hålrum och när du är ute i så god tid hinner man ju planera tack.Är ju bara 65 mil tar man u på ett par timmar.Har en bror i karlsborg man kan övernatta hos så skall planera nu. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Trollsvans Postat 4 juni 2012 Dela Postat 4 juni 2012 Kul det låter vart i Lidköping Naturcentrum i Trädgårdsföreningen. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
oliwer östberg Postat 5 juni 2012 Dela Postat 5 juni 2012 får man komma Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
salta wille Postat 5 juni 2012 Författare Dela Postat 5 juni 2012 får man komma Naturligtvis! Alla är välkomna! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
oliwer östberg Postat 8 juni 2012 Dela Postat 8 juni 2012 Tack så mycket det kommer att bli första saltträfen för mig;)tack för jag får komma. Vad är det för adres Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
salta wille Postat 8 juni 2012 Författare Dela Postat 8 juni 2012 Linköping Naturcentrum Lasarettsgatan 1http://www.calluna.se/utbildning/naturcentrum Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Fildur Postat 8 juni 2012 Dela Postat 8 juni 2012 Kanon ni är ute i sådan god tid! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
petnym Postat 8 juni 2012 Dela Postat 8 juni 2012 Vad kul att ni börjat köra två saltmöten per år! Hoppas att ni fortsätter med det. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
PBM: Postat 8 juni 2012 Dela Postat 8 juni 2012 Trevligt, ska försöka ta mig i kragen o komma denna gång. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
oliwer östberg Postat 9 juni 2012 Dela Postat 9 juni 2012 Vilken tid är det Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
salta wille Postat 9 juni 2012 Författare Dela Postat 9 juni 2012 Vad kul att ni börjat köra två saltmöten per år! Hoppas att ni fortsätter med det.Det kommer vi att göra så länge intresse finns! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
salta wille Postat 9 juni 2012 Författare Dela Postat 9 juni 2012 Vilken tid är det kl 19:00 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
oliwer östberg Postat 10 juni 2012 Dela Postat 10 juni 2012 Finns det kanske någon som ska på träffen som har lite mjukkoraller att sälja Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
petnym Postat 3 augusti 2012 Dela Postat 3 augusti 2012 Har ni hittat någon som vågar komma hit och föreläsa i oktober än? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
salta wille Postat 28 september 2012 Författare Dela Postat 28 september 2012 Jag har fått avbokning av föredragshållare och har nu 3 som ännu inte svarat om de kan komma och hålla föredrag!Det går trögt att få svar och om jag inte fått svar senast söndag kväll så kommer vi tyvärr att tvingas att ställa in saltmötet den 8 oktober.Om någon av er som läser detta har lust att komma och berätta om sitt/sina akvarier och visa bilder, så är ni välkomna att PMa mig. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
salta wille Postat 30 september 2012 Författare Dela Postat 30 september 2012 Tyvärr så måste vi ställa in saltmötet den 8 oktober. Vi testar igen nästa år! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
petnym Postat 2 oktober 2012 Dela Postat 2 oktober 2012 Vad synd!!! Jag som sett fram emot detta i ett halvår... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
salta wille Postat 2 oktober 2012 Författare Dela Postat 2 oktober 2012 Gjorde ett sista försök med en ny föredragshållare, men han var tyvärr upptagen.Så nu är det definitivt att det inte blir ett saltmöte den 8 oktober. Vi satsar på ett möte nästa år! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
salta wille Postat 4 oktober 2012 Författare Dela Postat 4 oktober 2012 De som ändå vill komma till mötet som inte är ett saltmöte är välkomna på måndagen.Det blir någon form av program och diskussion.Om det kommer saltisar, så kanske ni kan framföra era önskemål om vad nästa saltmöte ska innehålla. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
petnym Postat 4 oktober 2012 Dela Postat 4 oktober 2012 (ändrat) Det finns minst ett tiotal väldigt duktiga saltvattensrävar här på forumet som det vore intressant om ni fick hit någon av, och som kunde berätta om sitt akvarium. Ingen nämnd ingen glömd... Vidare finns det ett flertal duktiga saltvattensakvarister i Linköpingstrakten som inte är med här på guiden som säkerligen också skulle kunna tillföra en del om de kom till tals.Problemet är kanske inte att komma på ett tema utan att hitta någon som vill föreläsa överhuvudtaget? Ändrat 4 oktober 2012 av petnym Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.