Gå till innehåll

Semesterbesök eller för er som är ute på en tripp.


Genne

Rekommenderade inlägg

Tänkte mig en tråd för er som är ute på en tur i landet och oss som gärna öppnar vårat hem för ett besök.

Hoppas det finns fler som nappar på denna ide då vi alltid har saltvänner ute på vägarna som kan behöva en paus och en kopp kaffe.

Sedan är vi ju rätt många som gör en liten tur i bland och undrar om det finns något kar att besöka på vägen, då kan man söka här och se om det är något som skulle passa.

Och för dej som anmält dig i dena tråd är det bara att säga nej om det inte skulle passa för tillfället.

Jönköpings Län E4an

Jag bor Skillingaryd brevid E4an mellan Jönköping och Värnamo och bjuder gärna på en kopp kaffe och lite saltsnack för er som vill göra ett litet stopp på era resor (har ett tusenliterskar och ett yngel, fraggkar under uppbyggnad).

Skicka bara ett pm till mig så svarar jag och talar om ifall jag är hemma med närmare info om adress och telenummer.

Är bara bortrest vecka 29 denna sommar.

Så skulle någon vara intresserad av ett saltbesök så är det bara att höra av sig.

MVH/Glenn

Försök gärna att hålla tråden ren så att det är lätt att hitta vad man söker utan att behöva läsa en massa kommentarer som inte hör till ämnet

Ändrat av Genne
Tillägg
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hakar på Glenn och visar gärna upp mitt kar om någon är i närheten av Eslöv (Mitt i Skåne ca 1,5mil från E22an) och är intresserad. Kanske inte lika mycket och titta på, men kaffet är gott iaf ;)

Pma om intresse finns, är antagligen hemma hela sommaren.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

För er som skall norr ut eller söder ut längs E4án så bor jag ett stenkast från Eon arenan i Timrå och tycker det alltid är roligt med besök och saltsnack.

Vissa kallar det ett zoo men listar under vad ni finner här.

Akvarium

900 liters mjukkorallskar

100 liters macroalger/mjukkorall kar

RSM 130 där min muräna bor

250 liters växtakvarium (Sötvatten)

2 större dammar med koi och guldfiskar samt ena med guppys ;)

Finns även håriga djur.för er med alergi kan det ju va bra att veta.

Kennel Myhombrero

5 cavaljer king charles

4 chihuahua´s

? valpar

6 Kaniner

möss och råttor

Kan ha glömt något med det får bli en överraskning.

Välkommen.

MVH.Ted

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ställer också upp på att visa mitt kar om någon är i skåne under sommaren , alla vägar bär till Sjöbo har jag hört .

PMa mig om ni ska ner till skåne så fixar vi en visning . Är troligen hemma hela sommaren pga målning av hus .

Givetvis är skåningarna också välkommna ,

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...