denniscaesar Postat 19 juni 2012 Postat 19 juni 2012 Dör min korall? Hur kan jag hjälpa den?Flyttade karet och korallen har legat i en frigolitlåda ca 2 - 3 timmar.Karet har varit igång 2 dagar nu.Vänliga hälsningarDennis Citera
Reuben Postat 19 juni 2012 Postat 19 juni 2012 Sålänge dina vattenvärden är helt åt skogen så klarar den korallen det mesta. Ge den några timmar så skall den nog piggna till..den där korallen kan du nästan klippa i 10 delar och alla delar överlever som separata kolonier Citera
StoffeSwe Postat 19 juni 2012 Postat 19 juni 2012 Sålänge dina vattenvärden är helt åt skogen så klarar den korallen det mesta. What? Citera
fraggen Postat 19 juni 2012 Postat 19 juni 2012 Jag tror det ska stå INTE...är helt åt skogen.Ha,ha. Citera
denniscaesar Postat 19 juni 2012 Författare Postat 19 juni 2012 Nu klyver vi hårstrån här!Karet har varit igång i 2 dagar, korallen har sett lika dan ut, har 4 st av samma sort, dom ser fina ut.Suck!Oroade hälsningar Dennis Citera
Liljegren87 Postat 19 juni 2012 Postat 19 juni 2012 Det kan inte vara för att det är för dragit där den står om du förstår hur ja menar. Dom andra kanske står lugnare. Citera
Reuben Postat 19 juni 2012 Postat 19 juni 2012 Jag tror det ska stå INTE...är helt åt skogen.Ha,ha.haha precis , ne men ge den några dagar själva huvudet på det ser bra ut från bilden så jag tror bara det är stammen som blivit klämd eller liknande. Citera
Yodelking Postat 19 juni 2012 Postat 19 juni 2012 Ibland kan Kenyaträden hänga några dagar, sen plötsligt blåser de upp sig igen. Reser den inte sig, så hade jag kapat av den och klämt fast den mellan två stenar där du vill ha den. Citera
Hermanbrute Postat 19 juni 2012 Postat 19 juni 2012 Är det inte lite konstig färg på stammen? Mina träd brukar vara rosa överallt. Absolut inte vita. Citera
denniscaesar Postat 29 juni 2012 Författare Postat 29 juni 2012 Åt skogen, den gick av där den var vit, kapa av det vita och klämde fast den men han vägra slå ut och det vita fortsatte klättra längs stammen. Tog bort sen, dom andra är riktigt fina där emot. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.