alexochingencarina Postat 12 juli 2012 Dela Postat 12 juli 2012 Är det någon som vet om någon sälger den i sverige? Har leta men inte hittat den någonstans.. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Laggeman Postat 12 juli 2012 Dela Postat 12 juli 2012 http://www.akvarieshop.se/tunze-photo-cell-p-911.html Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
alexochingencarina Postat 12 juli 2012 Författare Dela Postat 12 juli 2012 Tack jimmy! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Laggeman Postat 12 juli 2012 Dela Postat 12 juli 2012 Med tanke på den skrala kontaktinformationen på sidan så hade jag valt att betala mot postförskott eller iaf med kort så du är skyddad ifall något skulle gå snett. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Sune Postat 12 juli 2012 Dela Postat 12 juli 2012 Jag tror att du kan fråga efter den i åtminståne två riktiga salt butiker i stockholm (förslagsvis i täby eller sumpan) så kommer du kunna handla rakt över disk..// Danne Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
alexochingencarina Postat 12 juli 2012 Författare Dela Postat 12 juli 2012 Jag tror att du kan fråga efter den i åtminståne två riktiga salt butiker i stockholm (förslagsvis i täby eller sumpan) så kommer du kunna handla rakt över disk..// DanneJo, det är sant. Men det mesta jag vill ha i dom butikerna brukar vara slut. Och så ska dom beställa osv osv. Triton har inte på deras hemsida vad jag kan hitta, inte drakfisken heller som jag helst handlar av pga grym service! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
wrang Postat 13 juli 2012 Dela Postat 13 juli 2012 Har du kollat mer Ted på biotedmarin?http://shop.biotedmarin.se/kundtjanstSent from my iPhone 4S using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Reuben Postat 13 juli 2012 Dela Postat 13 juli 2012 http://www.akvarieshop.se/tunze-photo-cell-p-911.htmlUndvik! Beställde där en gång, enda jag fick var en faktura (inga varor) som gick till kronofogden som jag fick bråka med ett tag, "fallet" lades dock ner när de inte lyckades få tag på ägaren efter 2-3 veckor. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
greger Postat 18 juli 2012 Dela Postat 18 juli 2012 Knappast lagervara hos någon, om annat än av en rentillfällighet -vi har sålt 1st på 7år - inga problem att beställa från Tunze dock. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Dykaren Postat 18 juli 2012 Dela Postat 18 juli 2012 Knappast lagervara hos någon, om annat än av en rentillfällighet -vi har sålt 1st på 7år - inga problem att beställa från Tunze dock.Och jag sålt 2 stycken på 20 år... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
alexochingencarina Postat 18 juli 2012 Författare Dela Postat 18 juli 2012 Och jag sålt 2 stycken på 20 år... Snart tre=) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.