alexochingencarina Postat 2 mars 2014 Författare Postat 2 mars 2014 Bekvämt problem!Hur går det med dina planer på större förresten?Som med allt annat iden här hobbyn. Väldigt långsamt. Har varit rätt mycket focus på det här karet senaste tiden men nu är det ju knökfullt. Så jag får verkligen börja jobba på det nya! Citera
alexochingencarina Postat 2 mars 2014 Författare Postat 2 mars 2014 Black & blue by sietses, on Flickr Citera
alexochingencarina Postat 2 mars 2014 Författare Postat 2 mars 2014 Leave by sietses, on FlickrHammer by sietses, on FlickrAnthias by sietses, on Flickr Citera
krille 55 Postat 2 mars 2014 Postat 2 mars 2014 Brukar ju berömma dej för dina bilder när vi är på chatten men du kan få lite här också. Skitfint Citera
Strikt Postat 2 mars 2014 Postat 2 mars 2014 Grymma bilder, du överträffar dig själv! Kul att se moder euphyllia, fraggen jag köpte växer och mår bra:) Citera
alexochingencarina Postat 3 mars 2014 Författare Postat 3 mars 2014 Anemonräka by sietses, on Flickr Citera
alexochingencarina Postat 16 mars 2014 Författare Postat 16 mars 2014 Lite söndagsbilder:nya bilder:Putsarräka by sietses, on FlickrAnthias by sietses, on FlickrAcroporor by sietses, on FlickrAcropora by sietses, on FlickrAcropora in the dark by sietses, on Flickr Citera
krille 55 Postat 16 mars 2014 Postat 16 mars 2014 Makalös skärpa du får i dina bilder, Där hjälper inga redigeringsprogram utan där behövs en bra fotograf Citera
alexochingencarina Postat 19 mars 2014 Författare Postat 19 mars 2014 Den här Acroporan va en vit pinne för några månader sedan. Helt klart värd 50 spänn!Acropora by sietses, on Flickr Citera
alexochingencarina Postat 21 mars 2014 Författare Postat 21 mars 2014 Tack! Kul att dom uppskattas=) Förövrigt sprejade jag lite fönsterputs i karet precis:snurrig: Inte så smart men glasklart.Sen ser det ut som min Anthias börjar färga ut. Hur lång tid kan det ta tills den färgat om helt? Citera
freddi36 Postat 21 mars 2014 Postat 21 mars 2014 Riktigt fina bilder, riktigt bra kvalite =)Och det ser ut som du har en hel del mycket fina sps Undrar också det där om anthiasen då jag själv har en "semihane" squamipinnis. Min har dock inte fått så stor ryggfen-stråle som din, inte heller så skarp färg på strecket under hakan.. Citera
alexochingencarina Postat 21 mars 2014 Författare Postat 21 mars 2014 Riktigt fina bilder, riktigt bra kvalite =)Och det ser ut som du har en hel del mycket fina sps Undrar också det där om anthiasen då jag själv har en "semihane" squamipinnis. Min har dock inte fått så stor ryggfen-stråle som din, inte heller så skarp färg på strecket under hakan..Tack freddi! Kul med samma fisk. Ryggfenan har faktiskt kommit senaste veckorna, så den växte fort. Citera
alexochingencarina Postat 21 mars 2014 Författare Postat 21 mars 2014 Kör lite fredagsmys bilder för alla intresserade-popcorn- Lite gott & blandat.Acroporakrabba by sietses, on FlickrClown by sietses, on FlickrHammare by sietses, on FlickrMusselkirurg by sietses, on FlickrWatchman by sietses, on FlickrTrevlig helg på er:ler: Citera
POPOV Postat 22 mars 2014 Postat 22 mars 2014 Åter igen, du imponerar. Måste ta fram kameran och lägga upp bilder, en hel del nytt i karet mitt. Citera
alexochingencarina Postat 22 mars 2014 Författare Postat 22 mars 2014 Åter igen, du imponerar. Måste ta fram kameran och lägga upp bilder, en hel del nytt i karet mitt.Ja det är väll banne mej dags att du uppdaterar lite!Känner lite att vi måste skapa lite fotofrämjande här på guiden. Helt klart för lite bilder=)Vi kanske ska starta en fototråd, där vi kan dela med oss av div. fototrix och tips?Här har ni lite inspiration http://www.reefcentral.com/forums/showthread.php?t=2291653 Citera
Maglofster Postat 22 mars 2014 Postat 22 mars 2014 Gött med bilder! Jag blev så inspirerad att jag slog till på en ny blixt! Citera
alexochingencarina Postat 22 mars 2014 Författare Postat 22 mars 2014 Gött med bilder! Jag blev så inspirerad att jag slog till på en ny blixt! Kul! Vad blev det då? Riktigt kul att fota med blixt. Tror tyvärr att det är få som gör det. Riktigt tacksamt att fota fisk. Koraller är svårare. Kameran gillar ju inte blått direkt:) Citera
Maglofster Postat 22 mars 2014 Postat 22 mars 2014 Blev en Canon Speedlite 600EX-RT och en Canon ST-E3-RT Speedlite-sändare + ett batteripack. Nu finns det INGA skäl till att inte ta perfekta bilder. (huga) Citera
alexochingencarina Postat 27 mars 2014 Författare Postat 27 mars 2014 Blev en Canon Speedlite 600EX-RT och en Canon ST-E3-RT Speedlite-sändare + ett batteripack. Nu finns det INGA skäl till att inte ta perfekta bilder. (huga)Nu blev jag riktigt avis! Trådlöst är ju riktigt nice (läs dyrt;)) Ja nu kan du inte skylla på utrustningen ändå! Ska bli riktigt kul att se när du får igång droppet. Citera
Strikt Postat 28 mars 2014 Postat 28 mars 2014 En fröjd att se varje gång. Är jabba-facet en salarias fasciatus? Citera
alexochingencarina Postat 28 mars 2014 Författare Postat 28 mars 2014 Nej, det är en Cryptocentrus pavoninoides. Var gul när jag köpte den för några år sen men bytte rätt snabbt till en grå kostym. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.