Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

Postat
Bekvämt problem!

Hur går det med dina planer på större förresten?

Som med allt annat iden här hobbyn. Väldigt långsamt. Har varit rätt mycket focus på det här karet senaste tiden men nu är det ju knökfullt. Så jag får verkligen börja jobba på det nya!

• Svar 751
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

• 2 veckor senare...
Postat

Tack! Kul att dom uppskattas=)

Förövrigt sprejade jag lite fönsterputs i karet precis:snurrig: Inte så smart men glasklart.

Sen ser det ut som min Anthias börjar färga ut. Hur lång tid kan det ta tills den färgat om helt?

Postat

Riktigt fina bilder, riktigt bra kvalite =)

Och det ser ut som du har en hel del mycket fina sps :smiley20:

Undrar också det där om anthiasen då jag själv har en "semihane" squamipinnis. Min har dock inte fått så stor ryggfen-stråle som din, inte heller så skarp färg på strecket under hakan..

Postat
Riktigt fina bilder, riktigt bra kvalite =)

Och det ser ut som du har en hel del mycket fina sps :smiley20:

Undrar också det där om anthiasen då jag själv har en "semihane" squamipinnis. Min har dock inte fått så stor ryggfen-stråle som din, inte heller så skarp färg på strecket under hakan..

Tack freddi! Kul med samma fisk. Ryggfenan har faktiskt kommit senaste veckorna, så den växte fort.

Postat
Åter igen, du imponerar. Måste ta fram kameran och lägga upp bilder, en hel del nytt i karet mitt.

Ja det är väll banne mej dags att du uppdaterar lite!

Känner lite att vi måste skapa lite fotofrämjande här på guiden. Helt klart för lite bilder=)

Vi kanske ska starta en fototråd, där vi kan dela med oss av div. fototrix och tips?

Här har ni lite inspiration http://www.reefcentral.com/forums/showthread.php?t=2291653

Postat
Gött med bilder! :) Jag blev så inspirerad att jag slog till på en ny blixt! :)

Kul! Vad blev det då? Riktigt kul att fota med blixt. Tror tyvärr att det är få som gör det. Riktigt tacksamt att fota fisk. Koraller är svårare. Kameran gillar ju inte blått direkt:)

Postat
Blev en Canon Speedlite 600EX-RT och en Canon ST-E3-RT Speedlite-sändare + ett batteripack. :) Nu finns det INGA skäl till att inte ta perfekta bilder. (huga)

Nu blev jag riktigt avis! Trådlöst är ju riktigt nice (läs dyrt;)) Ja nu kan du inte skylla på utrustningen ändå! Ska bli riktigt kul att se när du får igång droppet.

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Skapa Ny...