Gå till innehåll

Alex Red sea max. Tagning två!


alexochingencarina

Rekommenderade inlägg

  • Svar 751
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

  • 2 veckor senare...

Riktigt fina bilder, riktigt bra kvalite =)

Och det ser ut som du har en hel del mycket fina sps :smiley20:

Undrar också det där om anthiasen då jag själv har en "semihane" squamipinnis. Min har dock inte fått så stor ryggfen-stråle som din, inte heller så skarp färg på strecket under hakan..

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Riktigt fina bilder, riktigt bra kvalite =)

Och det ser ut som du har en hel del mycket fina sps :smiley20:

Undrar också det där om anthiasen då jag själv har en "semihane" squamipinnis. Min har dock inte fått så stor ryggfen-stråle som din, inte heller så skarp färg på strecket under hakan..

Tack freddi! Kul med samma fisk. Ryggfenan har faktiskt kommit senaste veckorna, så den växte fort.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Åter igen, du imponerar. Måste ta fram kameran och lägga upp bilder, en hel del nytt i karet mitt.

Ja det är väll banne mej dags att du uppdaterar lite!

Känner lite att vi måste skapa lite fotofrämjande här på guiden. Helt klart för lite bilder=)

Vi kanske ska starta en fototråd, där vi kan dela med oss av div. fototrix och tips?

Här har ni lite inspiration http://www.reefcentral.com/forums/showthread.php?t=2291653

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Blev en Canon Speedlite 600EX-RT och en Canon ST-E3-RT Speedlite-sändare + ett batteripack. :) Nu finns det INGA skäl till att inte ta perfekta bilder. (huga)

Nu blev jag riktigt avis! Trådlöst är ju riktigt nice (läs dyrt;)) Ja nu kan du inte skylla på utrustningen ändå! Ska bli riktigt kul att se när du får igång droppet.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...