LN21 Postat 28 oktober 2013 Författare Dela Postat 28 oktober 2013 Tack:)Lite fraggar från igår.Den första är regäl några är dock modell mini. Men ja hoppas att det ska bli kanoners, för att dom är riktigt fina:) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 28 oktober 2013 Dela Postat 28 oktober 2013 Tack:)Lite fraggar från igår.Den första är regäl några är dock modell mini. Men ja hoppas att det ska bli kanoners, för att dom är riktigt fina:)[ATTACH=CONFIG]105138[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]105139[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]105140[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]105141[/ATTACH]Vackra saker från Andreas antar jag den blåa kan bli fantastisk skulle jag gissa.. Åtminstone på solsidan..Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPad 2 using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Andreas N Postat 28 oktober 2013 Dela Postat 28 oktober 2013 Tack för igår Larry det var riktigt trevligt. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
LN21 Postat 28 oktober 2013 Författare Dela Postat 28 oktober 2013 Tack själv Anderas, verkligen trevligt att träffas. Alla fraggarna klarade sig utan skador. Inte en topp ens är än så länge bränd. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Atlas Postat 28 oktober 2013 Dela Postat 28 oktober 2013 Ser kanon ut Larry.. Fina bilder.. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Andreas N Postat 28 oktober 2013 Dela Postat 28 oktober 2013 Den blåa echinatan är ju helt tokigt snygg. haru någon fragg på den hehe skämtåsido. Väldigt fina bilder iaf Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
LN21 Postat 28 oktober 2013 Författare Dela Postat 28 oktober 2013 Ja i blåLEDen är den grymmefin. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Andreas N Postat 28 oktober 2013 Dela Postat 28 oktober 2013 Knappstenen är redan helt fri från urskogen av alger Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
LN21 Postat 28 oktober 2013 Författare Dela Postat 28 oktober 2013 Perfa:)Som sagt den stenen har gått några månader i den fiskfria akvariedelen, då brukar Kirurgerna få lite fest när man tar ut en sådan sten i "huvudkaret".Lukade ur nästan en hel 10 liters spann Caulerpa igår på förmiddagen, så att ja hittade lite fraggsten och gjorde plats för de nya fraggarna.De är alltid bra att dom får stå i lugn o ro de första 12 timmarna efter limning och transport.Ett refugium md omvänd ljustid är bra medicin i mitt kar och driver definitivt på tillväxten på korallerna. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
pepo Postat 28 oktober 2013 Dela Postat 28 oktober 2013 Efter att ha bläddrat i denna tråd kan jag bara säga ett enda ord. Full av beundran över ditt akvarium! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Andreas N Postat 28 oktober 2013 Dela Postat 28 oktober 2013 I min nya sump kommer sumpen delas av i en främre och bakre halva där främre kommer bestå av skummare - kalkreaktor - zeo reaktor och bakre av en 30cm fåra och minst 1 meter lång plats för fraggar. Den delen kommer jag ha omvänd ljustid på är min tanke. Det kanske kommer göra liiite skillnad iaf. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
LN21 Postat 31 oktober 2013 Författare Dela Postat 31 oktober 2013 Hade ett trevligt besök nu ikväll, Krille55 och Ikola tittade förbi Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
krille 55 Postat 31 oktober 2013 Dela Postat 31 oktober 2013 Tack för att vi fick komma och titta och prata bort en stund. En kopp kaffe och ett saltkar at titta på blir aldrig fel Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
hagbard Postat 31 oktober 2013 Dela Postat 31 oktober 2013 Ikola? man tackar!De är ju en Karlstad kille...du gösse! du behöver inte åka så långt som till Växjö nästa gång...finns prima att titta på i Karlskoga... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
LN21 Postat 1 november 2013 Författare Dela Postat 1 november 2013 Ja nu tror ja inte han åkte hela vägen till Växjö för min byttans skull :) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
fotte Postat 1 november 2013 Dela Postat 1 november 2013 Efter att sett det hade jag lätt gjort det blir sjukt kul att ha möjlighet att bara köra 10km för att få se det nya karet!Skål och trevlig fredag! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
LN21 Postat 1 november 2013 Författare Dela Postat 1 november 2013 Skål på dig också Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
krille 55 Postat 1 november 2013 Dela Postat 1 november 2013 Skål Larry och fotte. sitter i skummeslöv och har hällt upp en maltwhisky från Indien. En ny smakupplevelse Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
ikola Postat 1 november 2013 Dela Postat 1 november 2013 Larry Tack för att jag fick titta in.Detta är verkligen inget vanligt hemmaakvarium.Det är ju ett "offentligt" akvarium.Det är fruktansvärt läckert.Borde nästen vara "skottpengar" på att lägga ner ett sådant kar.Självklart åkte jag till Växjö enbart för att få se karet.Ni som ska på träffen har verkligen något att se fram emot.Det kommer nog några kort från karet senare ikväll.Tack för kaffet Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
LN21 Postat 1 november 2013 Författare Dela Postat 1 november 2013 Tack Ikola.Tur att du inte hade bössan med dig :)Skål på dig ock Krille och Ikola:) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
ikola Postat 1 november 2013 Dela Postat 1 november 2013 Irishkan man skåla med det ? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
LN21 Postat 1 november 2013 Författare Dela Postat 1 november 2013 Klart man kan :) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
ikola Postat 1 november 2013 Dela Postat 1 november 2013 Skål på er allihopa då. LNSka fixa en skummare åt dig i morgon Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
LN21 Postat 1 november 2013 Författare Dela Postat 1 november 2013 Perfa:) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
ikola Postat 1 november 2013 Dela Postat 1 november 2013 Jag fick ta 4 kort för att få med hela akvariet[ATTACH=CONFIG]105362[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]105363[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]105361[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]105360[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]105364[/ATTACH] Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.