Gå till innehåll

Vilken anemon är detta?


patrikk

Rekommenderade inlägg

I mina ögon är det en blekt bubbeltip. Jag tror den kommer att mörkna avsevärt i gröna toner. Men det är en chansning. Det kanske blir någon annan färg. Borde synas bra efter en månad i bra ljus och efter någon månad till borde den ha sin slutgiltiga färg. Vore kul om du tar någon bild iveckan så vi kan följa utvecklingen.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

I mina ögon är det en blekt bubbeltip. Jag tror den kommer att mörkna avsevärt i gröna toner. Men det är en chansning. Det kanske blir någon annan färg. Borde synas bra efter en månad i bra ljus och efter någon månad till borde den ha sin slutgiltiga färg. Vore kul om du tar någon bild iveckan så vi kan följa utvecklingen.

Tack stig, vad grundar du färgen på och vilken typ det är( vill lära mig hur man avgör det)?

Var det pga den mintgrönafoten som gör att du tror att den blir grön? och vad får dig till att tro att det är en bubbletip.

//kunskapssvampen ;)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ok så man går inte på färgen på foten eller liknande? Trodde den skulle förbli vit. Men får nöja mig med den färgen som moder natur väljer.

Vad är det man tittar efter när man kollar på foten?( ref. Till stig önskemål på att se foten).

Sent from my iPhone using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...