mickosch Postat 9 mars 2013 Postat 9 mars 2013 Trevligt. Vet du nån mer?Dåligt med de faktiskt. Ken skulle ev. upp. Citera
Heske Postat 9 mars 2013 Postat 9 mars 2013 Dåligt med de faktiskt. Ken skulle ev. upp. Ok, då ses vi nog där. Han har jag aldrig träffat men kan ju va trevligt. Citera
Gamekeeper Postat 9 mars 2013 Postat 9 mars 2013 Vi är väl iaf 3st från NV- Skåne som åker kanske vi får med en och annan Hallänning också. Man vet ju inte så noga hur det är ställt med dom?Sent from my iPad using Tapatalk HD Citera
_Manne_ Postat 9 mars 2013 Postat 9 mars 2013 Även jag ska försöka besöka detta event!Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPad 2 using Tapatalk Citera
Tribiani Postat 9 mars 2013 Postat 9 mars 2013 Är det någon mer från Bromöllatrakten som ska upp? Citera
Sjöfartsmuseet Akvariet Postat 14 mars 2013 Författare Postat 14 mars 2013 Snart bara en vecka kvar!! Skulle någan vara intresserad av rosa gorgonia, Pinnigorgia sp(gissar jag), så har vi en hel del till övers att byta med. Fint fastvuxen på bruna pluggar Och donationer mottages tacksamt! Nu har vi 1500L korallodling som ser ganska tom ut. (Dock helst inte Zoanthus) Ses nästa lördag! MvhDavid Citera
Heske Postat 14 mars 2013 Postat 14 mars 2013 Jag plockar med vad jag har, det som inte säljs/byts kommer doneras Citera
Laggeman Postat 14 mars 2013 Postat 14 mars 2013 Jag hade gärna kört upp, ifall någon från Malmö/Lund ska på träffen och vill samåka. Med förbehåll ska dock sägas då det eventuellt blir hela familjen som åker uppåt pga andra besök samma dag. Men blir vi en full bil o lite till så kanske det går o lösa ändå. Citera
impajimpa Postat 14 mars 2013 Postat 14 mars 2013 Jag hade gärna kört upp, ifall någon från Malmö/Lund ska på träffen och vill samåka. Med förbehåll ska dock sägas då det eventuellt blir hela familjen som åker uppåt pga andra besök samma dag. Men blir vi en full bil o lite till så kanske det går o lösa ändå. Hade ju tänkt åka upp men jag är tvungen till att jobba hela den helgen då en kund fått för sig att dom skall flytta hela sin server miljö just då! Citera
Genne Postat 14 mars 2013 Postat 14 mars 2013 Någon som ska åka med från trakterna kring Växjö, Värnamo, Jönkping? Citera
Lasse Postat 14 mars 2013 Postat 14 mars 2013 Som jag förstår så är det flera som håller på och bygger Dream Chip uppsättningar som kommer till korallträffen. De som vill (och givetvis andra intresserade) är välkomna ut till mig för att se resultatet efter mötet (jag bor 2 mil norr om Göteborg - 45:an rakt ut från Sjöfartsmuseet)MVH Lasse Citera
Tribiani Postat 14 mars 2013 Postat 14 mars 2013 Som jag förstår så är det flera som håller på och bygger Dream Chip uppsättningar som kommer till korallträffen. De som vill (och givetvis andra intresserade) är välkomna ut till mig för att se resultatet efter mötet (jag bor 2 mil norr om Göteborg - 45:an rakt ut från Sjöfartsmuseet)MVH LasseGärna det Lasse. Det hade varit trevligt. Mvh Tribiani / Daniel Citera
_Manne_ Postat 15 mars 2013 Postat 15 mars 2013 O jag lär bli illa tvungen Lasse.. Mvh Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
mickosch Postat 17 mars 2013 Postat 17 mars 2013 Tänkte kolla, när tänkte folket från västra delarna av Skåne åka ? Samkörning liknande det förra året ? Citera
Heske Postat 17 mars 2013 Postat 17 mars 2013 Tänkte kolla, när tänkte folket från västra delarna av Skåne åka ? Samkörning liknande det förra året ?Tror vi åker tidigare än sist, ska nog göra en annan grej först.... Men annars hade det varit trevligt. Citera
Sjöfartsmuseet Akvariet Postat 20 mars 2013 Författare Postat 20 mars 2013 Lite upprepning för de flesta kanske, men här kommer lite mer info (och några fina bilder) om lördagens korallträff! http://www.vattenplaneten.se/?p=1195MvhDavid Citera
Gamekeeper Postat 20 mars 2013 Postat 20 mars 2013 jag kanske är trög,,, meen finns det någon tid utsatt för när man bör vara där ?Mvh / MagnusSent from my iPad using Tapatalk HD Citera
daniel_i_malmö Postat 20 mars 2013 Postat 20 mars 2013 Någon som har en plats över i en bil från sydvästra Skåne? Citera
Heske Postat 20 mars 2013 Postat 20 mars 2013 Någon som har en plats över i en bil från sydvästra Skåne?Vi ska som sagt upp, men vi blir kvar där över natten så hemtransporten får du lösa på annat håll isf... Citera
Yodelking Postat 20 mars 2013 Postat 20 mars 2013 Moderator's upplysning: Allt som rör fraggbyte på denne träff ska tas i tråden för det: https://www.saltvattensguiden.se/forumet/showthread.php?53607-Fraggbytartr%E5d-i-samband-med-Sj%F6fartsmuseet-Akvariet-23-3Jag har flyttat alla fraggbytarinlägg till tråden för detta, och samtidigt rensat de inlägg som föreslog detta för att hålla tråden renare.Tack för ert påpekande, nu blir båda trådarna mer lättlästa. Citera
Lasse Postat 20 mars 2013 Postat 20 mars 2013 jag kanske är trög,,, meen finns det någon tid utsatt för när man bör vara där ?Mvh / MagnusSent from my iPad using Tapatalk HDSe inlägget ovan dittMVH Lasse Citera
Genne Postat 22 mars 2013 Postat 22 mars 2013 Om någon vill ha lift så åker jag från Skillingaryd i morgon vid kl 08,30 via Jönköping och sedan vidare till Göteborg.Jag ska vara på Sjöfartsmuseet vid kl 11.00, kommer att åka hemmåt när det är slut.Om någon är intressera ring 0370 70358MVH/Glenn Citera
Genne Postat 23 mars 2013 Postat 23 mars 2013 Tack för en mycket trevlig och intressant träff.MVH/Glenn Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.