Gå till innehåll

Ny korallträff på Sjöfartsmuseet Akvariet 23 mars 2013


Rekommenderade inlägg

  • Svar 61
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Snart bara en vecka kvar!!

Skulle någan vara intresserad av rosa gorgonia, Pinnigorgia sp(gissar jag), så har vi en hel del till övers att byta med. Fint fastvuxen på bruna pluggar :)

Och donationer mottages tacksamt! Nu har vi 1500L korallodling som ser ganska tom ut. (Dock helst inte Zoanthus)

Ses nästa lördag!

Mvh

David

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hade gärna kört upp, ifall någon från Malmö/Lund ska på träffen och vill samåka. Med förbehåll ska dock sägas då det eventuellt blir hela familjen som åker uppåt pga andra besök samma dag. Men blir vi en full bil o lite till så kanske det går o lösa ändå. :)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hade gärna kört upp, ifall någon från Malmö/Lund ska på träffen och vill samåka. Med förbehåll ska dock sägas då det eventuellt blir hela familjen som åker uppåt pga andra besök samma dag. Men blir vi en full bil o lite till så kanske det går o lösa ändå. :)

Hade ju tänkt åka upp men jag är tvungen till att jobba hela den helgen då en kund fått för sig att dom skall flytta hela sin server miljö just då! :(

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Som jag förstår så är det flera som håller på och bygger Dream Chip uppsättningar som kommer till korallträffen. De som vill (och givetvis andra intresserade) är välkomna ut till mig för att se resultatet efter mötet (jag bor 2 mil norr om Göteborg - 45:an rakt ut från Sjöfartsmuseet)

MVH Lasse

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Som jag förstår så är det flera som håller på och bygger Dream Chip uppsättningar som kommer till korallträffen. De som vill (och givetvis andra intresserade) är välkomna ut till mig för att se resultatet efter mötet (jag bor 2 mil norr om Göteborg - 45:an rakt ut från Sjöfartsmuseet)

MVH Lasse

Gärna det Lasse. Det hade varit trevligt. :)

Mvh Tribiani / Daniel

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Moderator's upplysning:
mod.gif Allt som rör fraggbyte på denne träff ska tas i tråden för det: https://www.saltvattensguiden.se/forumet/showthread.php?53607-Fraggbytartr%E5d-i-samband-med-Sj%F6fartsmuseet-Akvariet-23-3

Jag har flyttat alla fraggbytarinlägg till tråden för detta, och samtidigt rensat de inlägg som föreslog detta för att hålla tråden renare.

Tack för ert påpekande, nu blir båda trådarna mer lättlästa.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Om någon vill ha lift så åker jag från Skillingaryd i morgon vid kl 08,30 via Jönköping och sedan vidare till Göteborg.

Jag ska vara på Sjöfartsmuseet vid kl 11.00, kommer att åka hemmåt när det är slut.

Om någon är intressera ring 0370 70358

MVH/Glenn

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...