Laggeman Postat 6 mars 2013 Dela Postat 6 mars 2013 Ballingkit ska med införskaffas! Blir till att spara många veckopengar Inga whiskey mer till samlingen........Inte för att bidra till samlingen, men ifall du drar ihop en träff så hade jag kunnat bidra med ett smakprov på en Balinesisk historia tjejen köpte när vi var på bröllopsresa, så känns det kanske bättre med att lägga slantarna på ett ballingkit. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
SaltDummie Postat 6 mars 2013 Författare Dela Postat 6 mars 2013 Inte för att bidra till samlingen, men ifall du drar ihop en träff så hade jag kunnat bidra med ett smakprov på en Balinesisk historia tjejen köpte när vi var på bröllopsresa, så känns det kanske bättre med att lägga slantarna på ett ballingkit. Du är en ängel Lagge Klart det blir en träff här framöver!! Men får vänta ett tag tills karet fått mogna lite till och några koraller flyttat in.//Micke Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Wigge Postat 6 mars 2013 Dela Postat 6 mars 2013 ska du köra lps och musslor i sanden eller hur är det tänkt?=) riktigt fin kar mikael! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
SaltDummie Postat 7 mars 2013 Författare Dela Postat 7 mars 2013 ska du köra lps och musslor i sanden eller hur är det tänkt?=) riktigt fin kar mikael!Tack Wigge. Är tänkt att de ska bli en del LPS i sanden, musslor lär nog dröja ett tag då det är inget som jag vågat mig på tidigare. Måste bygga upp självförtroendet mer innan det blir några musslor. Tycker de är mycket vackra men min kunskap om dessa är för dålig.//Micke Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
SaltDummie Postat 7 mars 2013 Författare Dela Postat 7 mars 2013 Verkar som biopelletsen börjat komma igång lite, skummaren producerar mer! Kommer låta karet gå nån vecka till nu utan att tillföra något mer levande, var lite orolig när jag släppte i mina fiskar att de skulle spåra ur i värdena. Men än så har de gått bra. Har många som jag vill besöka för fraggköp och inspiration, men som sagt väntar nån vecka till.//Micke Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
SaltDummie Postat 11 mars 2013 Författare Dela Postat 11 mars 2013 Syndade igår! Blev en vitbröstad kirurg som fick följa med! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 11 mars 2013 Dela Postat 11 mars 2013 Syndade igår! Blev en vitbröstad kirurg som fick följa med!Är det inte dax att få i koraller som kan jobba med belastningen lite, för den verkar öka hela tiden fast det var stop eller hur det nu var.. Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPad 2 using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
SaltDummie Postat 11 mars 2013 Författare Dela Postat 11 mars 2013 Är det inte dax att få i koraller som kan jobba med belastningen lite, för den verkar öka hela tiden fast det var stop eller hur det nu var.. Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPad 2 using TapatalkJa jag ska.......... Du fick PM Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
SaltDummie Postat 11 mars 2013 Författare Dela Postat 11 mars 2013 Mycket korallfunderingar just nu! Hoppas på shopping till helgen!!! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Wigge Postat 11 mars 2013 Dela Postat 11 mars 2013 gött då kommer vecka gå fort nu när du har något att se fram emot=)! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
SaltDummie Postat 11 mars 2013 Författare Dela Postat 11 mars 2013 gött då kommer vecka gå fort nu när du har något att se fram emot=)!Ja om nu allt går som planerat Eventuellt så blir det motocross på lördag! Dock ingen hobby som ska tas upp igen DYRT och gör ont! Ska få piska några varv på en polares hoj! Så är kroppen hel efter den förmiddagen så Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
SaltDummie Postat 14 mars 2013 Författare Dela Postat 14 mars 2013 Fick i två fraggar igår! Ser ganska fjantigt ut så jag tänker inte lägga upp nån bild Förhoppningsvis så kommer det i lite mer efter söndag, eventuellt blir det nån bild då. Glömde skriva att samtidigt som jag köpte min vitbröstade kirurg så åkte där även i två putsaräkor. Nu blir det inte mer fisk och lägre djur på ett tag..... Bara koraller //Micke Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Atlas Postat 15 mars 2013 Dela Postat 15 mars 2013 Ser ju mycket trevligt ut Micke.. Kul att det är igång.. Får sladda ner nån helg när det finns tid..Bra jobbat.. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
SaltDummie Postat 15 mars 2013 Författare Dela Postat 15 mars 2013 Ser ju mycket trevligt ut Micke.. Kul att det är igång.. Får sladda ner nån helg när det finns tid..Bra jobbat..Tack! De går bra, har dock inte så mycket att visa än Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
SaltDummie Postat 17 mars 2013 Författare Dela Postat 17 mars 2013 Fraggköp idag hos Manne! Man får ju inte så farlig prestationsångest när man ser Mannes kar! Men bra för nu ska det kämpas för att få nått liknande!! Blir det bara 50% av hur Mannes kar ser ut så e jag nöjd! //Micke Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 17 mars 2013 Dela Postat 17 mars 2013 Det är bara att köra på o se till så det går åt rätt håll , sen får tidens tand sätta formen på karet..Mvh Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
SaltDummie Postat 17 mars 2013 Författare Dela Postat 17 mars 2013 Tycker det låter som en idé Manne Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
SaltDummie Postat 18 mars 2013 Författare Dela Postat 18 mars 2013 KungenVäntar på färgskiftet Största korallen i karetMinstingen i kirurgpatrullen.Håller resten av karet lite hemligt eftersom det är under förbättring //Micke Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Wigge Postat 18 mars 2013 Dela Postat 18 mars 2013 kör du DSB? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
SaltDummie Postat 18 mars 2013 Författare Dela Postat 18 mars 2013 kör du DSB?Nej ingen DSB//Micke Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Wigge Postat 18 mars 2013 Dela Postat 18 mars 2013 okej=) det skulle varit perfekt med den sanden=) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 18 mars 2013 Dela Postat 18 mars 2013 Jäkligt snyggt!! Mvh Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
SaltDummie Postat 18 mars 2013 Författare Dela Postat 18 mars 2013 Jäkligt snyggt!! Mvh Manne Sent from my iPhone using TapatalkLååååååånngggt dit än Manne ;-) Tills det är snyggt alltså, men fraggarna är jäkligt snygga fast de ej är med på bild //Micke Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
SaltDummie Postat 18 mars 2013 Författare Dela Postat 18 mars 2013 okej=) det skulle varit perfekt med den sanden=)Kanske det, men gillar TSB Thin sand bed Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 18 mars 2013 Dela Postat 18 mars 2013 Lååååååånngggt dit än Manne ;-) Tills det är snyggt alltså, men fraggarna är jäkligt snygga fast de ej är med på bild //MickeDu.. Klarar du hålla den sanden på plats ger jag tummen upp bara på det momentet.. Öken svårt..Mvh Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.