SaltDummie Postat 23 januari 2013 Författare Postat 23 januari 2013 Trevligt!!Mvh Manne Sent from my iPhone using TapatalkJa men polaren som håller på med bänken har legat i influensa i en hel vecka så bänken är inte klar Citera
_Manne_ Postat 23 januari 2013 Postat 23 januari 2013 Ja men polaren som håller på med bänken har legat i influensa i en hel vecka så bänken är inte klar Då är det dax att ta tag i den biten o få det gjort :)Synd o behöva mellanlanda karet..Mvh Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
SaltDummie Postat 23 januari 2013 Författare Postat 23 januari 2013 Fick precis meddelande från honom Senast tisdag är den klar, göööött Citera
SaltDummie Postat 23 januari 2013 Författare Postat 23 januari 2013 Då är det dax att ta tag i den biten o få det gjort :)Synd o behöva mellanlanda karet..Mvh Manne Sent from my iPhone using TapatalkHaha, ja men de får mellanlanda två meter ifrån där de ska stå Citera
_Manne_ Postat 23 januari 2013 Postat 23 januari 2013 Säger han tisdag blir det torsdag.. Eller ?Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
SaltDummie Postat 23 januari 2013 Författare Postat 23 januari 2013 Säger han tisdag blir det torsdag.. Eller ?Sent from my iPhone using TapatalkDå dricker han aldrig nått mer från mitt barskåp Han brukar hålla vad han lovar! Hoppas jag....... Citera
SaltDummie Postat 24 januari 2013 Författare Postat 24 januari 2013 Nytt besked om min bänk! Den går till blästring imorgon och med lite flyt så blir den även lackad!!! Citera
_Manne_ Postat 24 januari 2013 Postat 24 januari 2013 Nytt besked om min bänk! Den går till blästring imorgon och med lite flyt så blir den även lackad!!!Låter positivt! Super nice!Mvh manne Sent from my iPad 2 using Tapatalk Citera
SaltDummie Postat 25 januari 2013 Författare Postat 25 januari 2013 Låter positivt! Super nice!Mvh manne Sent from my iPad 2 using TapatalkJa det är det har jag tur nu så e den klar till söndag! Håller tummen hårt Citera
SaltDummie Postat 26 januari 2013 Författare Postat 26 januari 2013 Ingen bänk ännu! Men nu är rummet färdigt! Spikat lister idag.. Sådär kul Citera
_Manne_ Postat 26 januari 2013 Postat 26 januari 2013 Ingen bänk ännu! Men nu är rummet färdigt! Spikat lister idag.. Sådär kulDet är kul att spika lister.. Anledningen till det är att man är strax klar då.. Se den ljusa sidan..Mvh Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
SaltDummie Postat 26 januari 2013 Författare Postat 26 januari 2013 Det är kul att spika lister.. Anledningen till det är att man är strax klar då.. Se den ljusa sidan..Mvh Manne Sent from my iPhone using TapatalkJoo det är sant Manne, börjar se ljuset i tunneln nu Lär väl dröja ytterligare en vecka innan bänken är klar. Svärfar är en mycket upptagen man trots att han är pensionär Men snart Måndag, karet kommer och sen rullar det på! Ska bli kul att se hur det blir med optiewhite. Nästa helg ska det förhoppningsvis köpas biopellets, salt och lite annat smått o gott! Citera
_Manne_ Postat 26 januari 2013 Postat 26 januari 2013 Joo det är sant Manne, börjar se ljuset i tunneln nu Lär väl dröja ytterligare en vecka innan bänken är klar. Svärfar är en mycket upptagen man trots att han är pensionär Men snart Måndag, karet kommer och sen rullar det på! Ska bli kul att se hur det blir med optiewhite. Nästa helg ska det förhoppningsvis köpas biopellets, salt och lite annat smått o gott!När beräknar du ha vatten ?Mvh Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
SaltDummie Postat 26 januari 2013 Författare Postat 26 januari 2013 När beräknar du ha vatten ?Mvh Manne Sent from my iPhone using TapatalkJag hoppas att jag har det igång inom 14 dagar! Men har ju råkat på patrull hela tiden så vi får väl se! Citera
SaltDummie Postat 27 januari 2013 Författare Postat 27 januari 2013 Shoppat lite idag! Biopellets, doppvärmare och en spann salt! Citera
_Manne_ Postat 27 januari 2013 Postat 27 januari 2013 Shoppat lite idag! Biopellets, doppvärmare och en spann salt!Vad står det på hinken ?Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
SaltDummie Postat 27 januari 2013 Författare Postat 27 januari 2013 Vad står det på hinken ?Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using TapatalkDe står Tropic Marin PRO-Reef på den. Skulle egentligen haft två hinkar men de hade bara en hemma hos djurmagasinet i Lödde. Citera
_Manne_ Postat 27 januari 2013 Postat 27 januari 2013 Bra.. Ett vettigt salt iaf.Var där något kul i levande väg ?Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
SaltDummie Postat 27 januari 2013 Författare Postat 27 januari 2013 Bra.. Ett vettigt salt iaf.Var där något kul i levande väg ?Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using TapatalkJodå en del musslor samt riktigt fina xanthurum (stavning?) Polymnus clowner, nån vitbröstad kirurg annars tyckte jag inte där var nått som jag föll för! Citera
freddi36 Postat 27 januari 2013 Postat 27 januari 2013 Roligt projekt, får hoppas karet och bänken kommer som planerat Jag var också i Lödde idag! Haha, såg du en ung kille stå och glo på musslorna var det nog jag Fina, men det blev ingen idag. Citera
SaltDummie Postat 27 januari 2013 Författare Postat 27 januari 2013 Roligt projekt, får hoppas karet och bänken kommer som planerat Jag var också i Lödde idag! Haha, såg du en ung kille stå och glo på musslorna var det nog jag Fina, men det blev ingen idag.Tack! Jo det hoppas jag med! Nä där stod ingen och hängde där när jag var inne. Du svimmade inte av så du låg på golvet? för där kollade jag inte! Blev inget levande för min del heller, men har ju ingen plats just nu Citera
freddi36 Postat 27 januari 2013 Postat 27 januari 2013 Haha, nä, men jag hade kunnat glo på dom ett bra tag till Vad har du planerat för inriktning på karet? Citera
SaltDummie Postat 27 januari 2013 Författare Postat 27 januari 2013 Haha, nä, men jag hade kunnat glo på dom ett bra tag till Vad har du planerat för inriktning på karet? I korallväg har jag tänkt att köra mycket Lps, mjukt och enstaka sps. Men får väl se, den tanken ändras dagligen i mitt huvud I fiskväg blir det några kirurger, clownpar och eventuellt nån mindre fiskar. Ska försöka begränsa det till Max 15 fiskar. Citera
SaltDummie Postat 28 januari 2013 Författare Postat 28 januari 2013 Då var karet inburet! :) :) Nu är det bara ställningen som ska in! Bild på burken kommer ikväll Citera
_Manne_ Postat 28 januari 2013 Postat 28 januari 2013 Härligt!Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.