SaltDummie Postat 28 januari 2013 Författare Postat 28 januari 2013 Härligt!Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using TapatalkJa Manne, nu känns det bra! Man fick längre räckvidd på armarna med på köpet Citera
_Manne_ Postat 28 januari 2013 Postat 28 januari 2013 Ja Manne, nu känns det bra! Man fick längre räckvidd på armarna med på köpet Var ni två som bar ?Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
SaltDummie Postat 28 januari 2013 Författare Postat 28 januari 2013 Var ni två som bar ?Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using TapatalkNä vi var 4st som bar. Hade inte klarat det på två. Man e ju tunn som en sparris Men det var tungt som f.n ändå! Citera
_Manne_ Postat 28 januari 2013 Postat 28 januari 2013 Nä vi var 4st som bar. Hade inte klarat det på två. Man e ju tunn som en sparris Men det var tungt som f.n ändå!Hehe.. Vi var två som tog mitt.. Inte många cm mindre än ditt..Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
SaltDummie Postat 28 januari 2013 Författare Postat 28 januari 2013 Hehe.. Vi var två som tog mitt.. Inte många cm mindre än ditt..Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using TapatalkTack för den Då blev man ännu mer tunnisförklarad Citera
_Manne_ Postat 28 januari 2013 Postat 28 januari 2013 Tack för den Då blev man ännu mer tunnisförklarad Nejdå.. Du ringde bara fel polare.. Man ringer någon som lägger sten/plattor som sitt ordinarie arbete , det är sega gubbar minst sagt.. Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
SaltDummie Postat 28 januari 2013 Författare Postat 28 januari 2013 Nejdå.. Du ringde bara fel polare.. Man ringer någon som lägger sten/plattor som sitt ordinarie arbete , det är sega gubbar minst sagt.. Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using TapatalkJo det är sant. Hade ju bara tre tunna bilmeckare till hjälp Citera
Guest Postat 28 januari 2013 Postat 28 januari 2013 hehe alltid lika kul och lyfta kar Mitt hörn va inte kul och lyfta 850L 16mm glas det gick åt 4 pers tungt som fn iaf. Till nästa kar funderar jag på att fixa en pirra finns ju dem som kan gå i trappor 4hjul istället för 2:)Spännande detta Citera
SaltDummie Postat 28 januari 2013 Författare Postat 28 januari 2013 Nu vill jag ha min bänk! Suget är stoooooort Citera
Atlas Postat 28 januari 2013 Postat 28 januari 2013 Antar att du sitter på nålar o vill bara sätta igång o bygga o pilla med det..Hoppas allt funkar som det ska.. Citera
SaltDummie Postat 28 januari 2013 Författare Postat 28 januari 2013 Antar att du sitter på nålar o vill bara sätta igång o bygga o pilla med det..Hoppas allt funkar som det ska..Ja och nålarna är grymt vassa Citera
SaltDummie Postat 28 januari 2013 Författare Postat 28 januari 2013 Bild kommer senare! Lilltjejen är lite krasslig så hon går i första hand Citera
SaltDummie Postat 29 januari 2013 Författare Postat 29 januari 2013 Bild på nya burken står fortfarande ouppackad Bänken är färdig men annat har trillat imellan så kommer inte kunna hämta förrän på lördag En dålig bild med Maja Piraya. Här ser man djupet lite bättre //Micke Citera
Edward Postat 29 januari 2013 Postat 29 januari 2013 Jag är övertygad om att detta kommer bli ett mäktigt bygge! Citera
SaltDummie Postat 29 januari 2013 Författare Postat 29 januari 2013 Jag är övertygad om att detta kommer bli ett mäktigt bygge! Tack Edward, jag ska göra så gott jag kan Citera
SaltDummie Postat 29 januari 2013 Författare Postat 29 januari 2013 (ändrat) Hmmmm kom på en grej jag glömt totalt avrinningskam!! Ingen som har 60cm kam liggande??Moderator's upplysning: 10.1 Privatpersoner annonserar i marknaden -"Köp och Sälj" erbjuder privatpersoner en möjlighet att under köpes, säljes och bytes annonsera produkter tillhörande de områden som Saltvattensguiden behandlar och som i övrigt följer våra regler. I och med detta så tillåter vi inte annonsering eller länkar till annonser i forumstrådar/inlägg, signaturen, avataren eller galleriet. Ändrat 30 januari 2013 av DaTrucka Citera
_Manne_ Postat 30 januari 2013 Postat 30 januari 2013 Ser bra ut! Bara o jobba vidare så du får vatten i det Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
SaltDummie Postat 30 januari 2013 Författare Postat 30 januari 2013 Ser bra ut! Bara o jobba vidare så du får vatten i det Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using TapatalkDe ska jobbas långt ut på nätterna! De lovar jag Citera
_Manne_ Postat 30 januari 2013 Postat 30 januari 2013 Tänk nu igenom hela rördragningen innan du börjar så du får till den rätt direkt.. Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
SaltDummie Postat 30 januari 2013 Författare Postat 30 januari 2013 Tänk nu igenom hela rördragningen innan du börjar så du får till den rätt direkt.. Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using TapatalkDen har jag dragit redan ett par ggr i huvudet Men verkligheten brukar se annorlunda ut Citera
Laggeman Postat 30 januari 2013 Postat 30 januari 2013 Som ren upplysning, när jag gjorde min rördragning, hade jag också gjort det i huvudet flera gånger, men jag missade en detalj. Det var att mina genomföringar satt så pass nära kanten på karet att de gick delvis in i min bänkkonstruktion, då jag gjort den i trä och den blev bredare än jag hade tänkt från början, så det var knivigt att dra åt muttern undertill och få det tätt men det gick till slut. Citera
SaltDummie Postat 30 januari 2013 Författare Postat 30 januari 2013 Som ren upplysning, när jag gjorde min rördragning, hade jag också gjort det i huvudet flera gånger, men jag missade en detalj. Det var att mina genomföringar satt så pass nära kanten på karet att de gick delvis in i min bänkkonstruktion, då jag gjort den i trä och den blev bredare än jag hade tänkt från början, så det var knivigt att dra åt muttern undertill och få det tätt men det gick till slut.Jag hoppas jag får till det på min bänk Citera
SaltDummie Postat 30 januari 2013 Författare Postat 30 januari 2013 Hmmmm kom på en grej jag glömt totalt avrinningskam!! Ingen som har 60cm kam liggande??Moderator's upplysning: 10.1 Privatpersoner annonserar i marknaden -"Köp och Sälj" erbjuder privatpersoner en möjlighet att under köpes, säljes och bytes annonsera produkter tillhörande de områden som Saltvattensguiden behandlar och som i övrigt följer våra regler. I och med detta så tillåter vi inte annonsering eller länkar till annonser i forumstrådar/inlägg, signaturen, avataren eller galleriet. Sorry Tänkte mig inte för Citera
SaltDummie Postat 30 januari 2013 Författare Postat 30 januari 2013 Nya Sumpen. Ytterligare en dålig iphonebild Citera
SaltDummie Postat 31 januari 2013 Författare Postat 31 januari 2013 Sand ska inhandlas. Vilken sort blir snyggast? Riktigt fin eller man ska blanda lite olika grovlekar? Har tänkt ta allt i levande sand eller det räcker med hälften levande och resterande torr? Körde torr i mitt förra och tyckte det tog lång tid innan den blev riktigt vit trots sanvändare, sjöstjärnor, sniglar och eremiter! Tacksam för tips Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.