Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

Postat
Härligt att så många har börjat lägga in en bild på sig själva i sin avatar och inte en massa annat dravel.

Tycker också det är härligt, gör det mer personligt och trevligt när man ser vem man skriver till :)

Postat
Sätts på användargruppsnivå, Leif var stödjande medlem och Sune inte, så var olika inställningar.. alla behörigheter måste gås igenom när tillfälle ges... Finns en del oklarheter...
Sen två minuter sen är både Leif och Sune stödjande medlemmar ;) Tack för hjälpen och trevlig kväll!// Danne
Postat

Bara för att göra det ännu mer trevligt för alla med Avatarerna har jag ökat maximala storleken till 150pixlar, så man verkligen kan se personen, så nu är det bara uppdatera med nya fina Avatarer :) Ser fram emot att se er ännu bättre :)

Postat
Härligt att så många har börjat lägga in en bild på sig själva i sin avatar och inte en massa annat dravel.

Jag håller med. Det känns inte som att man har konversationer med en massa fiskar och koraller längre. (Måste erkänna mig skyldig till att ha varit en fisk tidigare)

Postat

Jaja... jag får väl också följa trenden att lägga in en bild på ansiktet.

EDIT: Såg skumt ut att jag kollade bort från forumet, så jag fick spegelvända bilden... :)

... just det... jo, jag Photoshoppade dit dubbelhakan också!

Postat

Jag har en bild på mig själv i min profil, min avatar är just en avatar,, dvs en bild som är kopplad till mig, på mer än just SG. :)

Postat

Dravel? Inte ett dugg härligt i mitt tycke!Jag anser att det kan vara hämmande!Gå in på ett akvariumsföreningsmöte nära dig så förstår du vad jag menar!:smiley12:..Nej låt oss mötas på lika villkor på nätet!Bilder på er själva undanbedes!:smiley24:

...

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Skapa Ny...