Benighted Postat 19 januari 2013 Postat 19 januari 2013 Härligt att så många har börjat lägga in en bild på sig själva i sin avatar och inte en massa annat dravel.Tycker också det är härligt, gör det mer personligt och trevligt när man ser vem man skriver till Citera
Sune Postat 19 januari 2013 Postat 19 januari 2013 Sätts på användargruppsnivå, Leif var stödjande medlem och Sune inte, så var olika inställningar.. alla behörigheter måste gås igenom när tillfälle ges... Finns en del oklarheter...Sen två minuter sen är både Leif och Sune stödjande medlemmar Tack för hjälpen och trevlig kväll!// Danne Citera
Benighted Postat 19 januari 2013 Postat 19 januari 2013 Bara för att göra det ännu mer trevligt för alla med Avatarerna har jag ökat maximala storleken till 150pixlar, så man verkligen kan se personen, så nu är det bara uppdatera med nya fina Avatarer Ser fram emot att se er ännu bättre Citera
salta wille Postat 19 januari 2013 Postat 19 januari 2013 Bra, men ingen får stirra in i kameran som du Jani! Man blir ju rädd varje gång du skriver nåt!-ger upp Citera
Benighted Postat 19 januari 2013 Postat 19 januari 2013 Nån måste ju visa att vi håller ett öga på er, så ni sköter er Vill du se min mjuka sida får du titta på presentationen av föreningen, där är jag snäll Citera
MartinForsström Postat 19 januari 2013 Postat 19 januari 2013 Härligt att så många har börjat lägga in en bild på sig själva i sin avatar och inte en massa annat dravel.Jag håller med. Det känns inte som att man har konversationer med en massa fiskar och koraller längre. (Måste erkänna mig skyldig till att ha varit en fisk tidigare) Citera
Coralkiller Postat 19 januari 2013 Postat 19 januari 2013 Jag ska bespara er mitt ohyggliga uppseende! Citera
Yodelking Postat 19 januari 2013 Postat 19 januari 2013 Jaja... jag får väl också följa trenden att lägga in en bild på ansiktet.EDIT: Såg skumt ut att jag kollade bort från forumet, så jag fick spegelvända bilden... ... just det... jo, jag Photoshoppade dit dubbelhakan också! Citera
Coralkiller Postat 19 januari 2013 Postat 19 januari 2013 Ok .... Jag faller för grupptrycket hehe! Citera
Laggeman Postat 20 januari 2013 Postat 20 januari 2013 Härligt att så många har börjat lägga in en bild på sig själva i sin avatar och inte en massa annat dravel.Jag har en bild på mig själv i min profil, min avatar är just en avatar,, dvs en bild som är kopplad till mig, på mer än just SG. Citera
hagbard Postat 24 januari 2013 Postat 24 januari 2013 Härligt att så många har börjat lägga in en bild på sig själva i sin avatar och inte en massa annat dravel.Dravel? Inte ett dugg härligt i mitt tycke!Jag anser att det kan vara hämmande!Gå in på ett akvariumsföreningsmöte nära dig så förstår du vad jag menar!..Nej låt oss mötas på lika villkor på nätet!Bilder på er själva undanbedes!... Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.