Postat 19 juli 200916 år Det märks även på aktiviteten på forumet och på djuraffärerna tycker jag. Djurbutiken i lilla Gottsunda här i Uppsala har börjat med salt, mycket förvånande.
Postat 19 januari 201015 år Nu börjar vi närma oss 4000 medlemmar:Medlemmar: 3 986, Aktiva medlemmar: 1 127En fantastiskt rolig siffra! Över 1100 aktiva på forumet!
Postat 19 januari 201015 år Nu börjar vi närma oss 4000 medlemmar:Medlemmar: 3 986, Aktiva medlemmar: 1 127En fantastiskt rolig siffra! Över 1100 aktiva på forumet!Fantastiskt.OT:Synd inte fler inte har hittar till Bidragdelen.Kan själv säga att dom hundringarna jag bidragit med har jag tjänat igenpå all hjälp jag fått här. /Johan
Postat 19 januari 201015 år Fantastiskt.OT:Synd inte fler inte har hittar till Bidragdelen.Kan själv säga att dom hundringarna jag bidragit med har jag tjänat igenpå all hjälp jag fått här. /JohanHåller med, det tjänar man snabbt in. Otroligt vilken samlad kompetens det finns bland alla Medlemmar
Postat 14 september 201113 år Riktigt kul trend nu när alla bloggar o sitter på fejjan istället.Bra jobbat alla ni som jobbar med SVG, o tack för att forumet finns så man kan få svar på sina funderingar.
Postat 25 september 201113 år Riktigt kul trend nu när alla bloggar o sitter på fejjan istället.Bra jobbat alla ni som jobbar med SVG, o tack för att forumet finns så man kan få svar på sina funderingar. Vadå alla?
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.