Vandal Postat 4 januari 2015 Postat 4 januari 2015 Tack Jimmy! Den är på väg att få ett fjärde huvud så lagom till nästa sommar kanske jag kan dela med mig Är det den från mig? väldigt intresserad ifall du ska fragga Citera
Manks Postat 5 januari 2015 Författare Postat 5 januari 2015 Haha. Nä. Tror inte jag har några knappar från dig. Har nog bara hämtar flakmontipora hos dig. Men om jag fraggar på den så ska jag ha dig i åtanke planerar ju större akvarium så vill ha lite att slänga i det också Citera
Vandal Postat 5 januari 2015 Postat 5 januari 2015 fått för mig att du köpte en fragg av den från mig... väldigt lik i allafall... Citera
Manks Postat 5 januari 2015 Författare Postat 5 januari 2015 Vandal- Ah. Nu föll poletten ner. Du snackar om acans. Jag trodde du syftade på knapparna. Jag fick ju hem en fragg av den där acan från dig, helt sant. Den höll på att dö efter att den fått en euphyllia över sig. Riktig risig var den. knappt 2.5 huvuden, men nu lever och frodas den igen. Lär dock dröja ett tag innan jag vågar fragga på den Men givet får du en bit då. kan ta det som tack för karet. Citera
Manks Postat 6 januari 2015 Författare Postat 6 januari 2015 Kul att se ens fraggpluggar se ut att trivas. Citera
Manks Postat 25 januari 2015 Författare Postat 25 januari 2015 Lite blandade saker från fraggbaljan. För att visa att jag lever... Riktiga karet har jag lite planer för. En sak i taget... Citera
Manks Postat 18 februari 2015 Författare Postat 18 februari 2015 Fire and Ice är riktigt fina... Citera
Manks Postat 25 februari 2015 Författare Postat 25 februari 2015 Ibland är det kärlek vid första ögonkastet, så var det för mig med denna skiva och var tvungen att ha den. Efter att ha varit på resande fot ett dygn landade den i mitt kar och bilden togs 1 min efter att den kommit i... Citera
Boy87 Postat 4 april 2015 Postat 4 april 2015 Snyggt bygge! Ja du löste ju belysningen galant! å du e nöjd med bara led som belysning?Mvh Joel Citera
Manks Postat 4 april 2015 Författare Postat 4 april 2015 Akejan: Discosoma Calgreni. Här har vi en annan bild på den. Boy: Mycket nöjd, även om katten rev ner den så den är halvtrasig nu. Ska skrota det här akvariet om ett par veckor till förmån för ett större. Citera
Manks Postat 21 april 2015 Författare Postat 21 april 2015 Planerar mitt nya kar, det här kommer avvecklas under kommande månad då det inte tålde saltvatten riktigt bra, hade fel mått och inte blev bra. Tack för alla goda råd under tiden. Citera
Manks Postat 6 maj 2015 Författare Postat 6 maj 2015 Blandade bilder från avvecklandet... Några ska stanna, många ska bort. Citera
Laggeman Postat 12 maj 2015 Postat 12 maj 2015 Blandade bilder från avvecklandet... Några ska stanna, många ska bort. Vilka bilder ska bort då? Citera
Manks Postat 19 oktober 2015 Författare Postat 19 oktober 2015 Karet utslängt på tippen. Så den här tråden kommer inte uppdateras. följ mitt nya akvarium i stället. men har någon frågor så får man gärna ställa de här.https://www.saltvattensguiden.se/forumet/showthread.php?66356-340-liter-sump-Tagning-2-%283-kanske-%29&p=639841#post639841 Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.