Stensson Postat 24 mars 2013 Dela Postat 24 mars 2013 Kanske inget större problem , men radbrytning fungerar ej i ie10 då man skall svara eller skriva ett nytt inlägg. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
rickard81 Postat 24 mars 2013 Dela Postat 24 mars 2013 Har också märkt det väldigt drygt. Skickat från min GT-N7100 via Tapatalk 2 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Wiking Postat 24 mars 2013 Dela Postat 24 mars 2013 Jag har samma problem sedan mitten av veckan. Som vanligt så har Microsoft släppt något nytt som vi vanliga användare får lusa av åt dem:arg: Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
freguz Postat 24 mars 2013 Dela Postat 24 mars 2013 En ful quick fix är att ställa om browsern till ie 9 läge.Ganska enkel manöver som tar ca 10 sekFör att göra det:- tryck f12Web developer tools ruta öppnar sig i nedre delen- byt browser mode till ie 9Ska dock kolla om vi kan lägga in en meta tagg i headern som styr ie automatiskt till detta....inom kort. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Wiking Postat 24 mars 2013 Dela Postat 24 mars 2013 Jag testade ditt förslag ochdet fungerar naturligtvis hur bra som helst:)Ditt förslag på lösning är ingen 'ful quick fix', det är däremot Microsofts oförskämdet att släppa saker som inte ens är halvtestade. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Guest Postat 24 mars 2013 Dela Postat 24 mars 2013 Det är därför man kör linux Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Laggeman Postat 25 mars 2013 Dela Postat 25 mars 2013 Det är därför man kör linux Kör du just Linux eller et Unix-baserat OS typ Ubuntu?I detta fallet så är det alltså fel på webbläsaren, inte OS'et som sådant. Däremot är det ju en katastrof av MS att släppa denna innan den är helt klar och testad i en sådant frekvent förekommande miljö som forumets programvara är. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Maglofster Postat 25 mars 2013 Dela Postat 25 mars 2013 Ubuntu är iofs Linux som är likt Unix. Men som sagt, har med webbläsaren att göra inte OS:et. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Atlas Postat 25 mars 2013 Dela Postat 25 mars 2013 Annars kan man klicka i kompabiltets vy upp vid adressfönstret. Funkar för mej iaf. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Guest Postat 31 mars 2013 Dela Postat 31 mars 2013 Jag kör Linux med gnone skal Tycker det är för mycket buggar och halvfärdiga saker av MS Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Hawkmoon Postat 1 april 2013 Dela Postat 1 april 2013 Annars kan man klicka i kompabiltets vy upp vid adressfönstret. Funkar för mej iaf.Jag gör som Atlas, funkar fint. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
hagbard Postat 3 september 2013 Dela Postat 3 september 2013 En ful quick fix är att ställa om browsern till ie 9 läge.Ganska enkel manöver som tar ca 10 sekFör att göra det:- tryck f12Web developer tools ruta öppnar sig i nedre delen- byt browser mode till ie 9Ska dock kolla om vi kan lägga in en meta tagg i headern som styr ie automatiskt till detta....inom kort.Detta hjälpte mig när jag skulle presentera mitt nya akvarium..tack freguz!Men jag skrev så mycket så när jag skulle posta det hade jag hunnit logga ut!Ridå!:-) så all text försvann...jag gör ett nytt försök snart:-) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Lasse Postat 3 september 2013 Dela Postat 3 september 2013 tryck på svara - gå till avancerat - leta efter texten "återställ autosparat innehåll nere till vänster i textrutanMVH Lasse Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.