Postat 20 maj 201312 år JAD 128 Liter Inköpt beg av HanssandenFlytten gick bra Blev tyst och fint nu när jag bytte fläktar Ändrat 20 maj 201312 år av Bissen
Postat 20 maj 201312 år Blev ju riktigt vackert,bra att flytten gick så bra också. Lycka till nu och hoppas du får lika roligt som jag haft. Kommer följa den vidare utvecklingen av karet.MVH Hans Sandén
Postat 20 maj 201312 år En palettkirurg kommer att växa ur ditt kar på nolltid, det är en fisk som kräver minst en kubik för att må bra i det långa loppet.Köp INTE en palettkirurg.
Postat 21 maj 201312 år Författare Vad är detta ??Kan den utsöndra gift så att andra fiskar dör eller är det Limmet????Den ena gick sönder i flytten så jag skulle vara duktig att limma den på en annan sten Ändrat 21 maj 201312 år av Bissen Hjälp
Postat 21 maj 201312 år Författare Bytt 15 l vatten hoppas det blir bättreDet jag gjort är att limma det som gått sändre vid flytt i en 10 l hink innan jag stoppade tillbaka i AkvariumNy limmat fick vara i hink ca 10 min innan flytt till akvarium
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.