Strikt Postat 8 september 2015 Postat 8 september 2015 Härligt!Bara så du vet så köpte jag kåk idag så snart kommer jag med tången i högsta hugg Kul Daniel! Citera
Tomtom Postat 8 september 2015 Författare Postat 8 september 2015 Bleknat kanske är fel ord. Mer avtagen intensitet. Citera
izfisk Postat 27 september 2015 Postat 27 september 2015 Nu har jag läst igenom din tråd för andra gången trevligt med söndags lektyr, det är en kanon fin burk du har! trevligt att ses igår vart det några nyförvärv?//Peter Citera
Tomtom Postat 27 september 2015 Författare Postat 27 september 2015 Tack Peter. Det är alltid trevligt att träffas och snacka lite. Blev en charlis och en gonistrera. Dåligt stavat...Mvh Tommy Citera
Tomtom Postat 11 december 2015 Författare Postat 11 december 2015 ]Ojoj vad tiden går.Länge sedan det blev något postat.Men sista tiden har ledigheten gått till apex installation för lugn tillvaro utanför hemmet Liten bild på installationen och en bild från karet. Mvh Tommy 4 Citera
bjomat Postat 11 december 2015 Postat 11 december 2015 Ser superfint ut Tommy. Bra jobb med Apexinstallationen med!! 1 Citera
izfisk Postat 12 december 2015 Postat 12 december 2015 Snygg installation! och akvariet är ju outstanding som vanligt! 1 Citera
Strikt Postat 12 december 2015 Postat 12 december 2015 Fint Tommy! Elinstallationen är en sån jag drömmer om, på nåt sätt slutar det med ormbo ändå 1 Citera
Tomtom Postat 18 februari 2016 Författare Postat 18 februari 2016 Tänkte jag skulle komma med en lite uppdatering. Puttrar på fint karet. Ett å annat bakslag och ett å annat funkar kanon. Apexen är riktigt kanon. Helnöjd med det köpet Kommer några bilder här att beskåda för den som vill. Vattenbyte. Börjar bli stor nu! Lite blandade bilder. Acros! Tommy 6 Citera
Alessandro Postat 19 februari 2016 Postat 19 februari 2016 Fin burk! Har hört av några att vi bor typ 200 meter ifrån varandra... "du bor ju nästan granne med Tommy som har en jättefin burk" Jag får bjuda på en kopp kaffe i utbyte av lite tips från dig! =) 1 Citera
PatrikD Postat 19 februari 2016 Postat 19 februari 2016 Kanonfint! Jag gillar stora koraller. Hur noga följer du zeolightkonceptet? Citera
Tomtom Postat 19 februari 2016 Författare Postat 19 februari 2016 Tackar så mycket. Jag följer väl zeolight hyfsat. Kör tillsatserna två gånger i veckan i stället för var fjärde dag. Lättare att komma ihåg. Annars kanske 50% mer stenar än det dom rekomenderar mest för att jag har en hel del fiskar. Oj oj så nära Alessandro, då är det nästan skam att vi inte kollat in varandras kar :-) Får vi ändra på. Citera
Tomtom Postat 21 februari 2016 Författare Postat 21 februari 2016 Jag har FM egen reactor. Alltså den som blåser automatiskt. Citera
Tomtom Postat 8 mars 2016 Författare Postat 8 mars 2016 Tömt grundet på stenar och en del koraller. Blev lite trångt för fiskarna... Flyttade nån pelare också. Postar nån bild sen när det klarnat. Blev lite disigt.... Fiskarna gillar det ser det ut som Citera
Tomtom Postat 3 december 2016 Författare Postat 3 december 2016 Hej på er alla. Nu går denna era mot sitt slut. Kommer att riva allt pga ombyggnad i lägenheten. Själva akvariet kommer säljas och ett större införskaffas när allt är klart. Kommer bli nästa höst. Blir troligtvis en ny tråd om det så småningom. Nu ska jag fokusera på att få så mycket som möjligt att överleva dom här sju månaderna. Här kommer den sista bilden innan rivning..... Tommy 3 Citera
Strikt Postat 3 december 2016 Postat 3 december 2016 Nej, ett av mina favoritkar på guiden!!! Hoppas och tror på nåt nytt storslaget i framtiden... 1 Citera
izfisk Postat 3 december 2016 Postat 3 december 2016 Verkligen fint kar, hoppas övergången går bra och ska bli kul att följa det nya bygget!Med vänlig hälsning,/PeterSkickat från min iPhone med Tapatalk 1 Citera
nike83 Postat 31 maj 2018 Postat 31 maj 2018 @Tomtom blev det något nytt kar, eller renoverar du fortfarande? Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.