Postat 8 september 20159 år Härligt!Bara så du vet så köpte jag kåk idag så snart kommer jag med tången i högsta hugg Kul Daniel!
Postat 27 september 20159 år Nu har jag läst igenom din tråd för andra gången trevligt med söndags lektyr, det är en kanon fin burk du har! trevligt att ses igår vart det några nyförvärv?//Peter
Postat 27 september 20159 år Författare Tack Peter. Det är alltid trevligt att träffas och snacka lite. Blev en charlis och en gonistrera. Dåligt stavat...Mvh Tommy
Postat 11 december 20159 år Författare ]Ojoj vad tiden går.Länge sedan det blev något postat.Men sista tiden har ledigheten gått till apex installation för lugn tillvaro utanför hemmet Liten bild på installationen och en bild från karet. Mvh Tommy
Postat 12 december 20159 år Fint Tommy! Elinstallationen är en sån jag drömmer om, på nåt sätt slutar det med ormbo ändå
Postat 18 februari 20169 år Författare Tänkte jag skulle komma med en lite uppdatering. Puttrar på fint karet. Ett å annat bakslag och ett å annat funkar kanon. Apexen är riktigt kanon. Helnöjd med det köpet Kommer några bilder här att beskåda för den som vill. Vattenbyte. Börjar bli stor nu! Lite blandade bilder. Acros! Tommy
Postat 19 februari 20169 år Fin burk! Har hört av några att vi bor typ 200 meter ifrån varandra... "du bor ju nästan granne med Tommy som har en jättefin burk" Jag får bjuda på en kopp kaffe i utbyte av lite tips från dig! =)
Postat 19 februari 20169 år Kanonfint! Jag gillar stora koraller. Hur noga följer du zeolightkonceptet?
Postat 19 februari 20169 år Författare Tackar så mycket. Jag följer väl zeolight hyfsat. Kör tillsatserna två gånger i veckan i stället för var fjärde dag. Lättare att komma ihåg. Annars kanske 50% mer stenar än det dom rekomenderar mest för att jag har en hel del fiskar. Oj oj så nära Alessandro, då är det nästan skam att vi inte kollat in varandras kar :-) Får vi ändra på.
Postat 8 mars 20169 år Författare Tömt grundet på stenar och en del koraller. Blev lite trångt för fiskarna... Flyttade nån pelare också. Postar nån bild sen när det klarnat. Blev lite disigt.... Fiskarna gillar det ser det ut som
Postat 3 december 20168 år Författare Hej på er alla. Nu går denna era mot sitt slut. Kommer att riva allt pga ombyggnad i lägenheten. Själva akvariet kommer säljas och ett större införskaffas när allt är klart. Kommer bli nästa höst. Blir troligtvis en ny tråd om det så småningom. Nu ska jag fokusera på att få så mycket som möjligt att överleva dom här sju månaderna. Här kommer den sista bilden innan rivning..... Tommy
Postat 3 december 20168 år Nej, ett av mina favoritkar på guiden!!! Hoppas och tror på nåt nytt storslaget i framtiden...
Postat 3 december 20168 år Verkligen fint kar, hoppas övergången går bra och ska bli kul att följa det nya bygget!Med vänlig hälsning,/PeterSkickat från min iPhone med Tapatalk
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.