pegekin Postat 1 september 2013 Dela Postat 1 september 2013 Vilken Doser pump är att föredra? GHL är ju rätt så känt märke men oxå rätt så dyr.Finns ju flera olika märken på marknaden,MEN viken rekommenderar NI som har erfarenhet av doserpumpar?Mvh. Peter Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
bjomat Postat 1 september 2013 Dela Postat 1 september 2013 Jag kör ghl sedan nästan ett år och är väldigt nöjd!Med vänlig hälsning, Björn Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Mr_Ewing Postat 1 september 2013 Dela Postat 1 september 2013 Jag kör bubble magus och är nöjd med den.Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
greger Postat 1 september 2013 Dela Postat 1 september 2013 Ghl! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Laggeman Postat 1 september 2013 Dela Postat 1 september 2013 Kör själv en GHL SA4, enda bekymret som varit med den var att displayen slutade att fungera ordentligt, så jag fick byta ut den, men annars har den varit ok. Just det, någon knapp för manuell dosering har också kärvat vid något tillfälle, då har det funkat att skruva isär enheten och sen sätta ihop den igen. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 1 september 2013 Dela Postat 1 september 2013 Kör både ghl samt grotechs variant.. Funkar bra vilketsom faktiskt..Fördelen med ghl är väl att man kan få fyra kanaler direkt, vilket är hemskt positivt för oss som kör tre kanaler balling samt en kanal Kol källa..:)Mvh Manne Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
pegekin Postat 1 september 2013 Författare Dela Postat 1 september 2013 Kör både ghl samt grotechs variant.. Funkar bra vilketsom faktiskt..Fördelen med ghl är väl att man kan få fyra kanaler direkt, vilket är hemskt positivt för oss som kör tre kanaler balling samt en kanal Kol källa..:)Mvh ManneVad kör du för kolkälla ? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Kjelle Postat 1 september 2013 Dela Postat 1 september 2013 GroTech finns numera också med 4 kanaler i grundutförandet. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 1 september 2013 Dela Postat 1 september 2013 Vad kör du för kolkälla ?Om vi pratar tekniskt ang pumpen så har jag kört VÄS (vodka ättika socker) samt Red Seas Nopox variant på kol källa.. Sen även KZ Zeostart , som också är en kol källa..Mvh Manne Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
boman Postat 18 september 2013 Dela Postat 18 september 2013 Har också problem med displayen då man knappt ser siffror och text. Hur gjorde du och vad kostade det att fixa detta? mycket tacksam för svar då det inte går att ställa in den annars. M.V.H Janne Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 19 september 2013 Dela Postat 19 september 2013 Har också problem med displayen då man knappt ser siffror och text. Hur gjorde du och vad kostade det att fixa detta? mycket tacksam för svar då det inte går att ställa in den annars. M.V.H JanneDu kan beställa hem en display o byta själv.. Om du inte har någon garanti kvar, har du det så får du skicka enheten till dom.. Enligt Laggeman så var det väldigt lätt att byta. Prislappen landade runt 5-600 om jag mins rätt i slutändan..Just displayn är väl akilles hälen för just ghl.. Har en tendens att strula över tiden för en hel del användare.. Mvh Manne Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Laggeman Postat 19 september 2013 Dela Postat 19 september 2013 Det stämmer som Manne sa, beställde en ny direkt från GHL och fick bra support från dem.Artikelnummer för dispalyen är "Spare-Front DUSA" I alla fall så var det det för ca 1,5 år sedan. Kostnad inkl. frakt ~60€. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.