Gå till innehåll

hagbards långa lilla


hagbard

Rekommenderade inlägg

Inte en ros har han tagit..terroriserar snäckor istället...hmmm...fick en chock idag när jag såg att 2 huvuden i ikolas gamla fina eupyllia var i sönderfall..slemmade o upplösningstillstånd...klippte bort dom o suttatde i en BIG streamer..hållr tummar

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag gör allt jag kan...fick samma symtom i de andra 2 sorterna..en är utraderad den andra sorten klarae sig.det har gått lång tid emmelan .."din" har vart opåverkad..och nu helt plöstligt..som en blixt från klar himmel...ujuj...Den ser ut nu att vara frisk,,,men vi får se

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

tack conny och ola..Ibland eller alltid får jag känslan att sådant här inte drabbar er! hur gör ni gossar??

Det händer allt en hel del hos mig också, behöver ju inte alltid vara ett "fel"

Det kan ju dö djur av många anledningar

  • Gilla 1
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

nummer 4 nu ...hoppas det stannar upp nu...jag kan inte göra mer...En otäck farsot detta...antar det är brown jelly sjukan...Kommit som en blixt från klar himmel med över år friska euphyllia,finns det bekräftat att det är en sjukdom? eller är det andra störningar som utlöser detta gissel? Från till synes frisk till upplöst på timmar

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

On 2016-01-15 at 07:46, kladd3 sade:

Det måste börja bli dags få igång det stora karet nu eller hur ;)

Hoppas du lyckas få den att växa igen så jag kan få en liten fragg så småningom

 

Kanske lika bra vi fixar en delning omgående eller är nog förståndigt om det skiter sig..finns en gren med 2 huvuden du kan ta ...

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...