patrikk Postat 30 september 2013 Dela Postat 30 september 2013 Någon som vet var man kan köpa kent marin produkter? helst i Sverige. annars vet jag att marine depot har det. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
greger Postat 30 september 2013 Dela Postat 30 september 2013 Undrar ju mer varför någon vill köpa......... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
patrikk Postat 30 september 2013 Författare Dela Postat 30 september 2013 jag ville testa den produkt serien eller en av dem. det verkar som om det är populärt i USA Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Laggeman Postat 1 oktober 2013 Dela Postat 1 oktober 2013 Maila Kent och fråga ifall de har någon kontakt i Sverige, eller kanske andra nordiska länder. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Henric Postat 1 oktober 2013 Dela Postat 1 oktober 2013 Undrar ju mer varför någon vill köpa.........Har ni testat deras grejer? Jag har ingen aning om deras produktsortiment. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Andreas N Postat 1 oktober 2013 Dela Postat 1 oktober 2013 De annonserar ju rätt mkt i coral magazine har jag sett. Men det kanske är mest för den amerikanska marknaden? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
stigigemla Postat 1 oktober 2013 Dela Postat 1 oktober 2013 De annonserar inte i den Tyska upplagan. (Koralle) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
greger Postat 1 oktober 2013 Dela Postat 1 oktober 2013 Det som gör mig lite brydd är den ständiga viljan gå över ån efter vatten - det finns gott om produkter av bättre kvalitet/pris redan på den svenska marknaden.Jag känner i a f inte till någon av deras produkter som är unik - och de produkter jag tittat på tidigare har inte imponerat Har ni testat deras grejer? Jag har ingen aning om deras produktsortiment. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Guest Postat 1 oktober 2013 Dela Postat 1 oktober 2013 Jag tror det är egen import som är på tapeten här. Om det är som leffe säger vilket jag ej tvivlar på när jag själv kikat. Hade någon bytta som hette Zooplex till mina koraller det fungerade bra. Men bättre en något annat tyckte jag inte. Nu kör jag Redsea Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.