alexochingencarina Postat 1 mars 2014 Postat 1 mars 2014 Synd...men folk var lite galna där just då... Flera som köpte rätt mycket.Ja, som kaffe under kriget. Hörde igår att allt va slut nu! Citera
bjomat Postat 1 mars 2014 Författare Postat 1 mars 2014 Ja, som kaffe under kriget. Hörde igår att allt va slut nu!Fredrik sa att det redan var nya sps:er beställda Citera
alexochingencarina Postat 1 mars 2014 Postat 1 mars 2014 Fredrik sa att det redan var nya sps:er beställda Ja då är det dax att jobba lite så man har råd till nästa sändning:ler: Citera
Zapf Postat 30 maj 2014 Postat 30 maj 2014 Dags att få lite liv i den här tråden. Har fiskarna och korallerna skrumpnat ihop eller? :-)Sent from my iPad using Tapatalk Citera
Zapf Postat 30 maj 2014 Postat 30 maj 2014 Skrumpning kan man drabbas av om man tar för lite bilder har jag läst nånstans, mycket otäckt :-)Sent from my iPad using Tapatalk Citera
bjomat Postat 6 juni 2014 Författare Postat 6 juni 2014 Äntligen lyckats utrota cyanon så nu är planen iaf att fota lite. /Björn Citera
Vidofner Postat 7 juni 2014 Postat 7 juni 2014 Har du några tips till någon som fortfarande krigar mot cyano? Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk Citera
bjomat Postat 7 juni 2014 Författare Postat 7 juni 2014 Har du några tips till någon som fortfarande krigar mot cyano? Skickat från min GT-I9300 via TapatalkTjenaJag har testat en del varianter nu efter en del läsning och tips. Det som funkade till slut var att först köra en rejäl dos red slime remover och därefter full dos med kz cyanoclean två veckor. Jag kommer även dosera cyanoclean någon gång då och då för att bibehålla bakteriestammen. /Björn Citera
Vidofner Postat 7 juni 2014 Postat 7 juni 2014 Ok, det är så jag gjort också. Fortfarande lite kvar som ser ut att vara på tillväxt dockSkickat från min GT-I9300 via Tapatalk Citera
bjomat Postat 7 juni 2014 Författare Postat 7 juni 2014 Hur länge sedan hade du i rsr? Har du haft i fler doser?/Björn Citera
bjomat Postat 7 juni 2014 Författare Postat 7 juni 2014 Lite humor för er som läser min tråd. Jag garvade iaf /Björn Citera
Vidofner Postat 8 juni 2014 Postat 8 juni 2014 Hur länge sedan hade du i rsr? Har du haft i fler doser?/BjörnEn vecka sen lite drygt tror jag. Ja jag körde en och en halv dos. Den halva dosen la jag i dagen efterSkickat från min GT-I9300 via Tapatalk Citera
bjomat Postat 8 juni 2014 Författare Postat 8 juni 2014 En vecka sen lite drygt tror jag. Ja jag körde en och en halv dos. Den halva dosen la jag i dagen efterSkickat från min GT-I9300 via TapatalkJag hade i ditt fall pytsat i en halv dos rsr till. /Björn Citera
alexochingencarina Postat 24 augusti 2014 Postat 24 augusti 2014 Kors i taket ett foto! Mer!Och ett snyggt också! Citera
Wassberg Postat 24 augusti 2014 Postat 24 augusti 2014 Hur går det Björn? Snygg bild även om det är svårt för oss nyfikna att se resten Citera
bjomat Postat 25 augusti 2014 Författare Postat 25 augusti 2014 Tackar! Det går bra nu... Det mesta visar ok färg och växer på hyfsat tycker jag. Ska försöla fixa lite bilder även på setup och scape mm.Hur går det Björn? Snygg bild även om det är svårt för oss nyfikna att se resten Citera
bjomat Postat 14 september 2014 Författare Postat 14 september 2014 Idag är en dag när jag gillar mina blåa staghorn sådär lite extra och röda acanthastrea är för stunden ingen favorit....Trevlig söndag! Citera
DanneI Postat 14 september 2014 Postat 14 september 2014 Idag är en dag när jag gillar mina blåa staghorn sådär lite extra och röda acanthastrea är för stunden ingen favorit....Trevlig söndag!Tycker du borde göra dig av med staghornen isf, röda acans är ju otroligt mycket vackrare! Citera
bjomat Postat 14 september 2014 Författare Postat 14 september 2014 Men jag gillar ju mina blåa staghorn. /Björn Citera
DanneI Postat 14 september 2014 Postat 14 september 2014 Okay då. En blandning är ju snyggt tycker jag, själv har jag för mycket blå acros för tillfället. Kommer fragga ner och sälja en hel del snart, vill ha in betydligt mer rött:-) Citera
bjomat Postat 23 september 2014 Författare Postat 23 september 2014 Jag är ju lite dålig att ta fram stativ och systemkamera tyvärr. Nu har jag hämtat hem en app som heter snapseed och testat lite. Håll till godo med några redigerade iphonebilder./Björn Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.