Gå till innehåll

coralsnow hjälp!


PeterG

Rekommenderade inlägg

Korallen zucht har inte gett ut information om innehållet i någon av deras produkter så det är omöjligt att säga. Bästa svaret jag kan ge är till viss del kanske, dock är det säkert mer i KZ's Snow då de gillar att blanda lite smått o gott i dem...

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Läste att man kunde köra coralsnow mot alger/cyano,

Nu undrar jag om det är någon som vet om det är samma som lantanoxid??

Korall zucht säger väl att man kan använda det i kombi. med deras cyano Clean? Vad det beror på kan jag inte utläsa någonstans,vad används corasnow till? Mata coraller? cyano Clean verkar vara bakterier...De kanske verkar bättre el.växer till med coralsnow i?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Korall zucht säger väl att man kan använda det i kombi. med deras cyano Clean? Vad det beror på kan jag inte utläsa någonstans,vad används corasnow till? Mata coraller? cyano Clean verkar vara bakterier...De kanske verkar bättre el.växer till med coralsnow i?

CoralSnow är mat för koraller och musslor. Och innehåller ämnen som förstärker immunförsvar hos koraller.

Om man har koraller som har nån slags nedsatt funktion så kan det hjälpa med CoralSnow. (Kan)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

CoralSnow är mat för koraller och musslor. Och innehåller ämnen som förstärker immunförsvar hos koraller.

Om man har koraller som har nån slags nedsatt funktion så kan det hjälpa med CoralSnow. (Kan)

Nu tar du nog fel, du tänker på Sponge Power.

Coral Snow är en "lera".

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...