Andreas N Postat 16 januari 2014 Författare Dela Postat 16 januari 2014 Kan konstatera att denna skummaren är riktigt grym iaf. Väldigt nöjd med hur den skummar. Det är värsta champagne skumningen. Kan rekommenderas till alla. impellern är väldigt ra konstruerad med och håller sig ren. Inte en enda partickel har satt sig i den sedan start i november. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Henric Postat 16 januari 2014 Dela Postat 16 januari 2014 Det är en väldigt prisvärd och framförallt bland den tystaste skummare jag har hört. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Andreas N Postat 16 januari 2014 Författare Dela Postat 16 januari 2014 Tog en bild med kvällsbelysning på 30% på 2 Blue+ och 2 actinic. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
ikola Postat 16 januari 2014 Dela Postat 16 januari 2014 Grymt läckert på så kort tid Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
freddi36 Postat 16 januari 2014 Dela Postat 16 januari 2014 Nästan fullt redan ju Riktigt fint Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Andreas N Postat 16 januari 2014 Författare Dela Postat 16 januari 2014 Att det är så mkt koraller i beror ju på att jag förvarar över 10 rätt stora acropora åt min bror då han inte fått igång sitt nya än.Har även en LPS som jag gissar är en trachophyllia . Den mår fint i mitt Zeovit system och är gött köttig. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Tomtom Postat 16 januari 2014 Dela Postat 16 januari 2014 Oj vad snyggt Tommy Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
ikola Postat 16 januari 2014 Dela Postat 16 januari 2014 Det får nog bli en tur ner till Skara så jag kan åka ut o titta på detta kar.Det är ju bra om bror din inte får igång sitt nya så du kan få behålla hans koraller. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Andreas N Postat 16 januari 2014 Författare Dela Postat 16 januari 2014 Du vet att dörren alltid står öppen Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
lottac Postat 16 januari 2014 Dela Postat 16 januari 2014 Fantastiskt snyggt Andreas!!! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
toompa Postat 16 januari 2014 Dela Postat 16 januari 2014 Snyggt! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Atlas Postat 17 januari 2014 Dela Postat 17 januari 2014 Jäklar vad fint det börjar bli redan Kul att se Andreas Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 17 januari 2014 Dela Postat 17 januari 2014 Ser packat ut redan... :)Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Henric Postat 17 januari 2014 Dela Postat 17 januari 2014 Det får nog bli en tur ner till Skara så jag kan åka ut o titta på detta kar.Det är ju bra om bror din inte får igång sitt nya så du kan få behålla hans koraller.Uggg på dig! Jag kommer att behöva dessa koraller efter mina problem med det tillfälliga karet. Uppskattningsvis en hink på 25-30 liter med koraller i bingen.... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Henric Postat 17 januari 2014 Dela Postat 17 januari 2014 Akvariet är snyggt på bilden men ni skulle se det i verkligheten, Det är asgrymt! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Andreas N Postat 17 januari 2014 Författare Dela Postat 17 januari 2014 Tackar och bockar Jag går i tankar på vad som skall kompletteras med i fiskväg. Ett stim på 7-8 anthias dispar känns som ett bra alternativ. De fyller upp den tomma zoonen i akvaiet på ett fint sätt. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 17 januari 2014 Dela Postat 17 januari 2014 Ett helt vanligt Stim med 30st chromis som sicksackar bland acrosen hade också funkat.. Lerum brukar ha bra tio pack på dom..Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Henric Postat 17 januari 2014 Dela Postat 17 januari 2014 Ett helt vanligt Stim med 30st chromis som sicksackar bland acrosen hade också funkat.. Lerum brukar ha bra tio pack på dom..Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using TapatalkChromisar är väl snygga när de är små, men de äter som hästar... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 17 januari 2014 Dela Postat 17 januari 2014 Låter sådär med att trycka ner hö till dom , men en o annan cyclops kub går säkert ner.. Har själv ett Stim på 8 st i min kub.. Så grymt coolt ut när dom för första gången såg en xanturum.. Alla dök rakt in i min staghorn acro o gömde sig Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
NiXoN Postat 17 januari 2014 Dela Postat 17 januari 2014 Kul o se ett sånthär kar på guiden, den är klart avvikande //NiXoN Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Wiking Postat 17 januari 2014 Dela Postat 17 januari 2014 Riktigt snyggt Andreas:smiley20: Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
LN21 Postat 17 januari 2014 Dela Postat 17 januari 2014 Snyggt Andreas riktigt grannt:) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Andreas N Postat 17 januari 2014 Författare Dela Postat 17 januari 2014 (ändrat) Nja chromisar har jag haft och gilla dom då de var 3cm. Men på ett år var de 8cm smällfeta broilers som mest var fula.Någon slags anthias känns lockande. Dispar , evansi , tuka är några som jag funderar på och som ligger i en ok prisklass. Någon som har ett bättre alternativ? En fairy wrasse känns som lockande med.Sedan vill jag även komplettera med 1+2 av Genicanthus bellus. Honan är otroligt vacker och detta är ju en fisk som påminner väldigt mkt om Tropheus i beteende vilket känns väldigt lockande. Ändrat 17 januari 2014 av Andreas N Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Edlund Postat 17 januari 2014 Dela Postat 17 januari 2014 Tuka skall jag införskaffa till mitt sen när det lugnar ner sig. pascalus är en fin anthias oxå! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 17 januari 2014 Dela Postat 17 januari 2014 Googla squarback anthias.. Mina 11 lever.. O bara köpt 11st bara ett tips.Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.