Gå till innehåll

Pacific sun hyperion R2 VS radion gen2


Emil_kba

Rekommenderade inlägg

  • Svar 361
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Jag hade inte tagit emot den. I fallet med lampan hade jag inte heller tagit emot den. Det är ju ganska klassiskt med skadad elektronik att vissa fel visar sig först senare.

Lite svårt att inte ta emot en vara när man beställer på nätet ;) Men får jag ingen bra respons inom närmsta dagarna kräver jag att få tillbaka pengarna, annars får jag blanda in American Express som får dra i det hela

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Lite svårt att inte ta emot en vara när man beställer på nätet ;) Men får jag ingen bra respons inom närmsta dagarna kräver jag att få tillbaka pengarna, annars får jag blanda in American Express som får dra i det hela

De flesta post/bud har rutiner för vad som gäller skadade paket, de allra flesta godtar att man vägrar ta emot ett skadat gods, det går då på deras företagsförsäkring eftersom säljaren inte heller vill ha tillbaks sitt skadade gods.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

De flesta post/bud har rutiner för vad som gäller skadade paket, de allra flesta godtar att man vägrar ta emot ett skadat gods, det går då på deras företagsförsäkring eftersom säljaren inte heller vill ha tillbaks sitt skadade gods.

Väldigt sällan postkillen är kvar 10minuter mendans man skall packa upp allt. Ringde upp han som lämnade den 5minuter efter han åkt från mig och berättade om skadan och han hänvisade att säljaren får lämna in en ansökan om ersättning för att sedan ersätta mig :)

(i mitt fall var inte lådan skadad alls, så skadan skedde nog innan den lämnades till schenker)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, är det inte skadat på utsidan så finns det ju inte på kartan att det skett i fraktbolagets hantering. Så då blir det klurigare. Har man pröjsat med Paypal (brukar försöka göra det vid e-handel) så är dom väldigt bra på att sätta press på leverantören om dom inte sköter sig. Annars kan det nog bli lite jobbigt.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Nu har den kommit!

sinnes sjukt mycket ljus, råkade kolla in i ledsen och den synen brände fast..haha

Kändes inte alls som något "konstigt ljus" ska bli riktigt kul att få upp över karet

lyste upp hela min lgh med ett vit/blått sken.

Jag ska sätta upp den över karet imon och ta kort!

Programmeringen kändes jätte smidig och enkel!

dock så tog batteriet slut på min bärbara dator så jag kunde bara greja i typ 3 min:/

glömde laddaren i sthlm:/ men jag köper en addapter imon till min TV dator:)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Nu har den kommit!

sinnes sjukt mycket ljus, råkade kolla in i ledsen och den synen brände fast..haha

Kändes inte alls som något "konstigt ljus" ska bli riktigt kul att få upp över karet

lyste upp hela min lgh med ett vit/blått sken.

Jag ska sätta upp den över karet imon och ta kort!

Programmeringen kändes jätte smidig och enkel!

dock så tog batteriet slut på min bärbara dator så jag kunde bara greja i typ 3 min:/

glömde laddaren i sthlm:/ men jag köper en addapter imon till min TV dator:)

Härligt! Då är vi ett par som vågat ta hoppet tillslut..

Med vänlig hälsning, Manne

Sent from my iPhone using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Det var oväntat ;)

Beställdes hos drakfisken någon vecka innan jul typ.. Så det har tagit sin tid o få fram den.. PS har väl fullt upp med att bygga dom..

Trodde dom mindre var en lager grej åtminstone hos tillverkaren , men så var inte fallet..

Man måste ju prova.....

Med vänlig hälsning, Manne

Sent from my iPhone using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

nu är den äntligen uppsatt lite provisoriskt över karet.

kör ett acklimatiserings program på 25 dagar nu. så ljuset är på ca 50-60%

det jag direkt såg var att det verkar som att det inte är några linser och detta gör att ljuset sprider sig mycket bättre än tex på min gamla razor 160 watt. lite lysrörs täckning men med MH glitter,

"glitret" är mycket lugnare än andra led ramper jag sett. mer som MH.

koraller och fiskar fisk mycket bättre färger, tex pinsetten verkligen lyser i orange och min naso elegans ser mycket färggladare ut.

Ang ljudet så låter den ungefär som 2 st razor 160 watt, kanske lite mindre.

jag har soffan 3 meter ifrån karet och störs absolut inte av ljudet.

och jag är ljud "naz***"

den håller ca 37 grader.

det ända negativa hittills är att kablarna från drivarna är lite korta men det löste sig med att lägga drivarna bakom sumpen.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...