Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

Postat

Jo som sagt man får testa sig fram men,alltid roligt att få ngr utgångstips så man vet ungefär,tar ju ngr dagar innan det händer ngt i karet när man ändrar ngt mvh Odel

Postat

Du får ha lite koll på den.. Men tror att det bara kommer o bli värre tyvärr.. Se om du kan mata den med lite fryst o se vad den gör..

Med vänlig hälsning, Manne

Sent from my iPad 2 using Tapatalk

Postat

Så elakt.. Du får nog hjälpa fungian på traven om den ska överleva.. Troligtvis är det inte fiskens fel att revan är där, men det blir inte bättre att begrava stackaren..

Sent from my iPad 2 using Tapatalk

Postat

Min försök med en Imperator gjorde stora sår(skador) på min lilla fungia.. Körde den i druvsockerbad.. Den återhämtade sej väldigt fort.

Värt o prova kanske Ola :)

Postat

Fick dit min lilla förhöjningshylla nu ska ska se om det blir mer cirk i facket nu hade en låda i pvc innan, tack till den lokala altanglas försäljaren;)post-6689-14468932430157_thumb.jpg mvh Odel.

Postat

Slangklämmor till returpumpen och min uvcpump har jag i rostfri variant kan de fälla ifrån sig ngt farligt?Har inte tänkt på det förrens idag när jag rengjorde sumpen :confusion: mvh Odel

Postat

Har du möjlighet så byt till plastklämmor istället.. Du kommer alltid att Undra Om.. Så vid tillfälle byt.. Anders i Kstad kanske har klämmor eller Stigigemla..

Sent from my iPhone using Tapatalk

Postat

Helt rätt Manne skulle det bli bekymmer så kan man utesluta klämmorna ju sätter straps så länge, får åka upp till Stig när vägarna blir bättre mvh Odel.

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Skapa Ny...