Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

Postat

Tackar,den som väntar på ngt gott:) jobbar imorgon em, onsdag middag bär det iväg ska bli skönt att lämna razorn till den som köpt dem av mig mvh Ola.

Postat

Hej är det ngn som vet vad för fel detta är laddar från skivan som följde med fsöker jag ta länken på guiden kommer samma felmeddelande post-6689-14468933562724_thumb.jpg

mvh Ola.

Postat

hmmmm mina data kunskaper inget vidare ska testa ta mig dit mvh Ola. ps fått donglen till att funka på grabbens data min går det inte med..

Postat

Klistra in c:\users\linus\appdata\local\temp\vsde214.tmp\inst i ett internet Explorer fönster så ska öppna mappen och sedan klickar du bara på all.log. Öppnas den inte default av någon program, kör den i notepad.

Postat

Har testat senaste på ps får samma felmeddelande då också provar ladda ner det du länka mvh Ola hittar inte dit mamadubba menar.

Postat

Ser ut som du kör Windows XP.. Verkar som du måste ha Service Pack1 .. Finns för nerladdning förmodligen , ordna fram en 15åring så löser han det..

Med vänlig hälsning, Manne

Sent from my iPhone using Tapatalk

Postat
Ser ut som du kör Windows XP.. Verkar som du måste ha Service Pack1 .. Finns för nerladdning förmodligen , ordna fram en 15åring så löser han det..

Med vänlig hälsning, Manne

Sent from my iPhone using Tapatalk

Har tagit grabbens speldata den är typ 1 mån gammal fylld av överkurs för mig,när jag fråga dig innan var jag vid min gamla hederliga xp pansardata men det är omöjligt välja dongelport på den mvh Ola.(Daniel är snäll nog att svänga inom efter jobbet;)).

Postat

Exakt samma fel som jag fick upp . Jag fick avinstallera och installera x antal gånger sen funka det . Men fick också installera alla Windows update . Står i någon tråd där jsg frågade om det felet . Så länkade någon en sak man skulle ladda ner och installera från Windows sida . Gör det

Postat
Dags att uppgradera dator/os snart.  Microsoft har slutat uppdatera/supporta xp sedan 2 månader.

Var på xp data innan nu är jag på grabbens 1 mån gammal är denna fattar inte detta mvh Ola.

Postat

Kvittar hur vi försöker ansluta till rampen går inte är det ngt läge man ska ställa rampen i för den ska ansluta till dongeln ?mvh Ola

Postat

Du måste välja rätt Com port i programmet. Det står no data där.

PS ska ha några instruktioner för det, hittar du dom inte så testa COM1, COM2, COM3 eller COM4 och se om den ansluter.

Nyckeln sedan för att ansluta till rampen är 1234 om du behöver ange det.

Postat

Har testat allt den ansluter inte fel firmware står det gjort precis som yodel länkar på guiden inst skivan sen avinst det och i med det som det länkas till mvh Ola

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Skapa Ny...