Gå till innehåll

Odels 360.


odel68

Rekommenderade inlägg

Har lite algblomning just nu, men trachyn trivs lite blåa bilder ..

post-6689-14468933802016_thumb.jpg

post-6689-1446893380227_thumb.jpg

post-6689-14468933802485_thumb.jpg

även varit lite duktig idag skaffat en vagn åt mina tillbehör,

post-6689-14468933802731_thumb.jpg

nu även hia hia nöjd slipper gnäll nu..

Sist men inte minst 4:a veckor sem nu sköt om er nu

post-6689-1446893380292_thumb.jpg

så här kommer det att se ut ett tag mvh Ola.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 veckor senare...

Tack Jonas/Manne går rätt bra trots 28/29 grader i karet ngr förluster i putsarräka/eldräka tror även värmen tog min mussla:smiley13: värmen kunde dödat alger istället verkar som Cz cyanoclean funkar här Med vänlig hälsning Ola..

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Liten rättelse putsarräkan lurat mig igen var hundra på att den lämnat in men till min glädje var den vid liv ;)

Såg även min gröna korall som jag glömt namnet på fått blåa ögon har aldrig sett det innan

post-6689-14468933848936_thumb.jpg

Mvh Ola..

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Tråkigt med allt gräset Manne hoppas det löser sig.Fick toppnotering i karet nyss

2 clowner påpekar värmen

post-6689-14468933876302_thumb.jpg

par sek senare här går ju inte att vara

post-6689-14468933876465_thumb.jpg

vi drar..... hoppas värmen lugnar sig lite för karets skull detta är vid 20:30 ca Med vänlig hälsning Ola.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jättesnyggt!

Mja, värmen ger nog med sig tids nog och då kommer man sakna den. Jag kör frysta petflaskor i sumpen och det funkade ganska bra när man var hemma och kunde byta med jämna mellanrum. Nu är det värre dock. Nu ger det ju bara större svängningar om man slänger i ett par på morgonen och sen på kvällen när man kommer hem från jobbet.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Tackar:ler: har dragit ner på leden stängt T5: orna häller i osmos från en kall dunk i omgångar och petisar i sumpen mycket mer kan jag inte göra, första jag gör när jag stiger upp är att sätta tvärdrag i rummet jag har karet i.Som du säger så tar tyvärr värmen slut snart,ska iväg en repa till värmen på fredag är lite orolig ang tempen då ingen öppnar mm,men som tur är finns det folk på guiden som hjälper mig den veckan träffas i dagarna Daniel :W: mvh Ola.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Har ju frågat innan angående problem med nya kirurger/dödsfall vid nyköp, friska i affären men ej lång livslängd här prickar på nolltid äter inte gömmer sig har tänkt i efterhand att de vart skadade med jack här och där kan det vara så att Dorisen jag har inte är så snäll som många tror hon är, har bara en kirurg så skadorna kan bara komma från den ska fsöka fånga Doris och låta henne gå i sumpen vid nästa nyinköp och släppa i alla samtidigt.Är det ngn annan som varit med om ngt liknande mvh Ola.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...