ikola Postat 19 januari 2016 Dela Postat 19 januari 2016 Du kan komma hit o hämta ett gäng Bangaier Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
krille 55 Postat 19 januari 2016 Författare Dela Postat 19 januari 2016 lite uppfödning av ungdjur. får bli farmare Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
krille 55 Postat 24 januari 2016 Författare Dela Postat 24 januari 2016 då har det kommit en liten ersättare till sjöhästarna. ca 6 cm lång. flyttade putsarräkan till andra karet för säkerhets skull Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Johan Postat 24 januari 2016 Dela Postat 24 januari 2016 Riktig snygg! var det ett elände att mata hästarna! vill jätte gärna ha hästar men ! Varje gång man kommer fram till matning så Blir det stopp! Annars ganska enkelt!? har ännu inte hittat eller uppfunnit något som kan automata fryst/levande mat!? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
krille 55 Postat 24 januari 2016 Författare Dela Postat 24 januari 2016 jag gillar tryckare. tänkte ta chansen nu när jag har ett fisktomt kar med bara skivor i Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
krille 55 Postat 24 januari 2016 Författare Dela Postat 24 januari 2016 nä mina va lätta. dom åt allt fryst. problemet är ju om man ska åka bort för dom bör ju helst ha mat minst en gång om dan. barnen tyckte det började bli jobbigt att åka o mata när vi va borta Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Johan Postat 24 januari 2016 Dela Postat 24 januari 2016 Ja! det är just mata när man inte är hemma som det blir stopp i min planering hela tiden! har försökt hitta någon som kan lösa problemet med automattning! Men icke! detta är det närmaste jag har kommit Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
PeterG Postat 24 januari 2016 Dela Postat 24 januari 2016 Här Christer ,det är bara att sätta igång o bygga. Kolla in ett konverterade kylskåp-automatiska matare se Elliotts 900 g tank på RC eller Reefkeeping Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
krille 55 Postat 7 februari 2016 Författare Dela Postat 7 februari 2016 såja, då va invånare nr två på plats i fd hästkaret. en kleinii-fjäril som funnit sej väl till rätta med tryckaren. äter mysis med god aptit. han blev lite suddig för han vill inte stå stilla. även en bild till på kompisen. har fått tag på en fjäril till i dag som ska komma hem under veckan förhoppningsvis Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
krille 55 Postat 7 februari 2016 Författare Dela Postat 7 februari 2016 en sån här liten gynnare är det jag fått tag i 1 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
mamadubba Postat 7 februari 2016 Dela Postat 7 februari 2016 Riktigt fin! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
ikola Postat 7 februari 2016 Dela Postat 7 februari 2016 Gött när man till slut får tag på det man söker Krille. Det var en fin fisk du skaffat dig. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Lasse Postat 7 februari 2016 Dela Postat 7 februari 2016 Dem skall du en 4 - 5 av Krille MVH Lasse Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
krille 55 Postat 7 februari 2016 Författare Dela Postat 7 februari 2016 jag är glad att jag fått tag i en men vet nån om flera så tipsa mej gärna Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
odel68 Postat 7 februari 2016 Dela Postat 7 februari 2016 Fina fiskar Krille mvh Ola Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
krille 55 Postat 8 februari 2016 Författare Dela Postat 8 februari 2016 Blir en tur till öland på lördag för att hämta fjäril nr två. passar på att kolla kalmarrevyn när vi ändå är där. fick tag i biljetter. ska ta med lite koraller till en annan kille hem också Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
hagbard Postat 12 februari 2016 Dela Postat 12 februari 2016 Fina firrar du skaffat..sådana man vill ha men inte vågar,just fjärilar är väldigt tjusiga...nåjja tryckaren går inte av för hackor den heller! Kommer du prova med lite annat än skivor? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
krille 55 Postat 12 februari 2016 Författare Dela Postat 12 februari 2016 Jag har också alltid gillat fjärilar men man vågar ju inte sätta dom i revkaret. så nu när chansen kom så slog jag till. har satt i en acanthastrea i en lobophyllia för att se hur det går. 1 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
krille 55 Postat 14 februari 2016 Författare Dela Postat 14 februari 2016 Fick hem min nya fjäril i går kväll. Blev en rejäl fight med den som redan va där. matade rejält och sen släckte jag ner karet. I dag har det lugnat sej men den nya har fått en del skador på ena sidan. Får hoppas det läker. syns lite på denna bilden, mitt på sidan och uppe vid ryggen Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
krille 55 Postat 14 februari 2016 Författare Dela Postat 14 februari 2016 och sen bilder på innvånarna i f.d sjöhästkaret. är rätt nöjd med det Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
ikola Postat 14 februari 2016 Dela Postat 14 februari 2016 Hoppas att det går bra med den nya fjärilen, du får uppdatera oss Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
krille 55 Postat 14 februari 2016 Författare Dela Postat 14 februari 2016 I dag ser det lungt ut. Alla åt med god aptit. Den nya va med o tuggade i sej rejält så verkar funka bra Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
krille 55 Postat 16 februari 2016 Författare Dela Postat 16 februari 2016 Kom hem från garaget nu. Har målat cabställningen till min gamla plymouth och har fullt av färg på fingrarna så inget pill i karen i kväll Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
krille 55 Postat 18 februari 2016 Författare Dela Postat 18 februari 2016 Såja. Gjorde nya ben till rampen på jobbet i natt, både bredare o högre så nu står den på plats. Nu återstår det värsta. Ladda ner program på laptopen, ställa in det o ladda in i rampen. O jag som är helt okunnig på sånt. HJÄÄÄLP. på bilden är både lysrör o leds på full styrka (tror jag) Fick med alla tre innevånarna på samma bild, ett fint gäng tycker jag Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Olle Postat 18 februari 2016 Dela Postat 18 februari 2016 Det vart ju bra Krille. Du e händig du Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.