Yodelking Postat 9 januari 2014 Postat 9 januari 2014 Det bör fungera, kan du prova igen?Det kan ju varit något temporärt fel, annars får jag be någon av teknikerna på forumet att kolla på det.
salta wille Postat 9 januari 2014 Postat 9 januari 2014 Du kanske inte markerade ett prefix i annonsen, och då kommer inte annonsen att visas. Jag gjorde det felet . Efter att ha skrivit en ny annons flera ggr så upptäckte jag varför inte annonsen syntes! Så prefix är lösningen!
DaTrucka Postat 9 januari 2014 Postat 9 januari 2014 Du kanske inte markerade ett prefix i annonsen, och då kommer inte annonsen att visas. Jag gjorde det felet . Efter att ha skrivit en ny annons flera ggr så upptäckte jag varför inte annonsen syntes! Så prefix är lösningen!Å andra sidan finns det mängder med annonser som inte har valt prefix (vilket är ganska irriterande).Det kanske är ett fenomen enbart i bytes att annonsen inte syns?//Marko 'DaTrucka' (via Padda)
Laggeman Postat 9 januari 2014 Postat 9 januari 2014 Den dropdown-menyn där du väljer om det är en Köpes, Säljes, Bytes el annat.
salta wille Postat 11 januari 2014 Postat 11 januari 2014 Det kanske är ett fenomen enbart i bytes att annonsen inte syns?//Marko 'DaTrucka' (via Padda)I mitt fall så var det i "Köpes"
hagbard Postat 11 januari 2014 Författare Postat 11 januari 2014 Tack alla för tips..men jag har ingen lust att lägga in ny annons längre...så jag passar...störande på min ära annars..men men jag har mina fina koraller kvar
Rekommenderade inlägg