Fildur Postat 12 april 2014 Postat 12 april 2014 Vad fint det blir! Du är ett föredöme i att undvika impulsiva lösningar som ångras sedan. Önskar jag hade lite mer av den varan :-) Citera
Blåbert Postat 12 april 2014 Postat 12 april 2014 ATI, nånting nånting hmm.. nu har jag glömt. Men ett blått och ett vitt på varje sida.2xCoral Plus och 2xBlue Plus kanske? Citera
Maglofster Postat 12 april 2014 Författare Postat 12 april 2014 2xCoral Plus och 2xBlue Plus kanske?Exakt så! Citera
odel68 Postat 12 april 2014 Postat 12 april 2014 Tjo![ATTACH=CONFIG]113785[/ATTACH]Ser kanon ut ju hoppas du blir nöjd också valde mellan denna och en Ps blev en Ps hyperion s2 för min del väntar på lev nu bara mvh Ola. Citera
blackizzz Postat 13 april 2014 Postat 13 april 2014 När man har varit borta från sidan i flera månader och det första karet man ser är det här så blir man banne mig inte besviken! Jäklar vad coolt! Citera
Maglofster Postat 15 april 2014 Författare Postat 15 april 2014 Varde ljus..Efter att ha borrat och haft mig samt dragit igång brandvarnaren så orkade jag inte med mer än en slapp mobilbild. Håll tillgodo så länge.. Citera
impajimpa Postat 15 april 2014 Postat 15 april 2014 Den bilden duger gott sålänge Ser riktigt fint ut Citera
Andreas N Postat 15 april 2014 Postat 15 april 2014 Läcker ramp du skaffat jag kör i min ramp 2 Blue+ på en C + och gillar den mixen. Kör du enbart T5 tror jag ljuset kommer bli rätt vit-rött. Citera
hagbard Postat 15 april 2014 Postat 15 april 2014 Sladden påminner om en 3-fas modell stor!!Det tänkte jag med! det är nog tryck i denna belysning Citera
odel68 Postat 15 april 2014 Postat 15 april 2014 [ATTACH=CONFIG]113920[/ATTACH]Varde ljus..Efter att ha borrat och haft mig samt dragit igång brandvarnaren så orkade jag inte med mer än en slapp mobilbild. Håll tillgodo så länge.. Ser ju bra ut blev snyggt med rampen på plats mvh Ola:smiley20: Citera
Maglofster Postat 15 april 2014 Författare Postat 15 april 2014 Brann det?Hehe, nej men den gillade inte att jag borrade i taket 1 meter ifrån den. Citera
Maglofster Postat 15 april 2014 Författare Postat 15 april 2014 Sladden påminner om en 3-fas modell stor!!Ja, den är i klass med en 3-fas i omkrets. Antar att det beror på att det är galet många små sladdar som går igenom in till rampen för styrningens skull, d.v.s alla drivare sitter utanför rampen. Orkade inte räkna antalet piggar i kontaktdonet, men många var det. Som tur är kommer sladden döljas väldigt bra, just nu är det hela väldigt temporärt installerat. Citera
Blåbert Postat 15 april 2014 Postat 15 april 2014 Ja, den är i klass med en 3-fas i omkrets. Antar att det beror på att det är galet många små sladdar som går igenom in till rampen för styrningens skull, d.v.s alla drivare sitter utanför rampen. Orkade inte räkna antalet piggar i kontaktdonet, men många var det. Som tur är kommer sladden döljas väldigt bra, just nu är det hela väldigt temporärt installerat.Ska man var fin får man lida pin Tror det är 18x0,75 mm2. Citera
Maglofster Postat 15 april 2014 Författare Postat 15 april 2014 Ja, jag är väldigt nöjd med att ha alla drivare utanför rampen. Enklare att serva. Lägre temp i elektroniken etc. etc. Sen är ju sladden väldigt flexibel så det funkar fint. Citera
toompa Postat 16 april 2014 Postat 16 april 2014 Snyggt Är grymt sugen på en sån ramp till mitt bygge Citera
Andreas N Postat 16 april 2014 Postat 16 april 2014 Ja vem blir inte sugen på en sådan hybrid ramp. Citera
POPOV Postat 17 april 2014 Postat 17 april 2014 Vi inväntar nu mera bilder =)Men vi vet alla att det kan vara ont med tid i en uppstartsfas. Citera
Maglofster Postat 17 april 2014 Författare Postat 17 april 2014 Hehe. Ont om tid har jag absolut. Jobbar typ 1,5 heltid + håller på att utveckla en app + har lite andra projekt på gång.. Men, jag ser det som en fördel när man kör revburkar. Då stressar man inte fram något utan man har gott om tid att tänka, planera och sedan genomföra i lugn och ro. Citera
POPOV Postat 18 april 2014 Postat 18 april 2014 Oftast brukar dock fröken hemma bli något trött på en när man bygger nya revburkar... Hoppas du har samlat på dig många plus poäng i förväg, om inte annat gäller det ha en plan för att samla nya poäng =). Citera
Blåbert Postat 18 april 2014 Postat 18 april 2014 Oftast brukar dock fröken hemma bli något trött på en när man bygger nya revburkar... Hoppas du har samlat på dig många plus poäng i förväg, om inte annat gäller det ha en plan för att samla nya poäng =).Escudos? Citera
odel68 Postat 18 april 2014 Postat 18 april 2014 Håller på och pular lite med en film. Men jag kan säga så mycket att jag är EXTREMT nöjd. Den skummar så sjukt bra. Väldigt stabil i inställningarna, håller inte på och skummar över eller så. Går att få helt tyst.Står ju att man ska köra pumpen på max 35% var det på skummaren du skrev till mig innan?Har min pump på läge 2 vilket har du mvh Ola.. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.