Reuben Postat 25 februari 2014 Postat 25 februari 2014 Hej,Borde det inte gå implementera att man får en notis om någon citerar något man skrivit i forumet? Många gånger spårar ett samtal vidare till något som inte nödvändigtvis intresserar en, men helt plötsligt kommer det ett citat, eller att någon skrivit direkt till en.Att få en notis när man blivit citerad skulle vara super! Citera
smedberg Postat 25 februari 2014 Postat 25 februari 2014 Jag får notis i mobilen med Tapatalk när någon citerar mig. Citera
freguz Postat 25 februari 2014 Postat 25 februari 2014 Detta finns inte inbyggt i vbulletin 4.x tyvärr, vad jag vet. Men som sagt, Tapatalk har detta. Citera
lexwin Postat 25 februari 2014 Postat 25 februari 2014 Jag märkte också att tapatalk skickade en notis när någon använde syntaxen @lexwin Citera
Maglofster Postat 25 februari 2014 Postat 25 februari 2014 Ett bra förslag och defenitivt något vi lägger på listan "att göra". Hoppas att vi har möjligthet att implementera detta! Citera
Manks Postat 25 februari 2014 Postat 25 februari 2014 precis som @lexwin skriver har jag saknat funktionen att tagga folk. Man är inne i en tråd med en kanske något missvisande titel, så man misstänker att någon med stor kunskap och intresse för något specifikt område missat den tråden. Skulle vara smidigt att i sin kommentar exempelvis kunna avsluta med "...eller vad tror du, @xxx" Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.