Postat 26 februari 201411 Är Kunde inte hÄlla mig ifrÄn saltet lÀngre, efter nedlÀggningen för tvÄ Är sedan blev suget för stort. Det Àr ju en mycket intressant hobby, med mycket spÀnnande liv och teknik. Lyckades hitta en kub pÄ 65x65x65 hÀr pÄ orten, med lite modifieringar sÄ Àr det snart igÄng. VÀntar pÄ lite teknik frÄn e-bay och annat frÄn Svedala. Sent from my iPad using Tapatalk
Postat 26 februari 201411 Är Skitsnyggt! Ska du ha sump eller utrustningen i akvariet. Ser ut att vara lite trÄngt i skÄpet.
Postat 26 februari 201411 Är Författare Det blir sump, endast cirkulation i karet. Sent from my iPad using Tapatalk
Postat 26 februari 201411 Är Författare Och smÄfiskar. Ditt kar Àr en inspiration Peter. Sent from my iPad using Tapatalk
Postat 26 februari 201411 Är Författare Hoppas det, nu har jag ju sÄng mÄnga vÀnner som kommer överösa mig m fraggar Sent from my iPad using Tapatalk
Postat 26 februari 201411 Är Se dÀr ja nu Àr det snart igÄng! Klart du ska fÄ nÄgra fraggar ;-)
Postat 27 februari 201411 Är Författare Provkör den gamla Mh armaturen, ljust blir det m 250w Jag Àr inte helt frÀmmande till att anvÀnda denna, dock Àr ju bristen pÄ blÄljus svÄrare att lösa. Sent from my iPhone using Tapatalk
Postat 1 mars 201411 Är Vad lurigt att ha genomföringarna mitt i botten pÄ akvariet. SÄ hade jag nog tvekat om jag gjort om jag var konstruktör. Rekommenderar att du undviker att lÀgga nÄgon vikt direkt pÄ rören om du börjar göra ett rev med stenar sedan.Kul kar annars!
Postat 1 mars 201411 Är Författare Joo, jag hade inte heller gjort sÄ. Vad tror du hÀnde om jag bygger rev runt rören ?
Postat 2 mars 201411 Är Om det skulle börja lÀcka i rören nere vid botten sÄ tömmer du hela karet ner i sumpen, blir blött om fötterna.Hade inte vÄgat ha rören pÄ det sÀttet utan att bygga in dom i en box.//Marko 'DaTrucka' (via mobil).
Postat 4 mars 201411 Är hade jag varit dig sÄ hade jag byggt in avrinningsröret pÄ botten i en liten lÄda av plexiglas eller dyligt=)
Postat 7 mars 201411 Ă„r Författare http://img.tapatalk.com/d/14/03/08/ynu6u4yq.jpg[/imgĂntligen Ă€r skummaren igĂ„ng. Sent from my iPhone using Tapatalk
GĂ„ med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.