GÄ till innehÄll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Saltvattensguiden

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋼) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Postat

Hittade en död cromis pÄ gallret till streamern.

Den har inte varit sjuk men kan naturligtvis ha dött under dagen.

Vad har ni för erfarenheter av streamer och fiskar som fastnat?

Postat

Den har sÀkert varit död eller halvdöd nÀr den har sugits fast vid gallret. Mina clowner brukar faktiskt surfa strax utanför mynningen pÄ streamern. Jag har sett mina andra fiskar göra det ocksÄ. Clownerna gör det nÀstan varje natt under den tid dÄ lampan slÀcks.

Postat

En av mina clowner fastnade pÄ 12.000l/h streamern nÀr den var ny i karet,annars har det aldrig hÀnt.

Postat

jag Àr ocksÄ av den Äsikten,att bara hel/halvdöda fiskar fastnar i pumpinsug,möljigen undantaget kofiskar och sjöhÀstar - men dÄ har man vÀl ÀndÄ inte den typen av arrangemang.

Postat

Jag har hittat min Longhorn cowfish dÀr, fasttryckt men levandes.... Den simmar dock lika bra som en djupfryst clown med avklippta fenor. Normala friska fiskar Àr det nog ingen fara med.

Postat
Jag har hittat min Longhorn cowfish dÀr, fasttryckt men levandes.... Den simmar dock lika bra som en djupfryst clown med avklippta fenor. Normala friska fiskar Àr det nog ingen fara med.

bra liknelse,har oxÄ haft en sÄn i streamen,salarisen brukar sitta o plocka alger pÄ gallret.

Postat

Jag har förlorat 2 gula kirurger till streamern, den första var faktiskt stor och frisk, den fastnade tvÄ ggr, den andra gÄngen hann jag inte ta loss honom innan han dog. Han var ofta och betade alger pÄ pumpen sÄ han fick vÀl skylla sig sjÀlv antar jag.

GĂ„ med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara pÄ detta Àmne...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.