bjomat Postat 1 juli 2015 Postat 1 juli 2015 Tog en sväng till Malmö igår för att titta in hos Roger Helt grym burk och setup måste jag säga. Ett rum med skön fåtölj och akvariet på en hel kortsida. Där skulle man kunna sitta och titta och drömma sig bort i flera timmar Det blev tyvärr bara nån timme för min del då jag hade flyg att passa.De flesta koraller såg ut att växa bra och verkligen stortrivas. Färgerna på acropora skulle jag säga är bättre irl än på bilder. Jag är ju ingen fisknörd egentligen men jag skulle säga att Roger fått till en helt suverän blandning me fisk! Bra jobbat!Tack för titten och skjutsen Det var även väldigt trevligt att träffa dig!! Citera
mamadubba Postat 2 juli 2015 Författare Postat 2 juli 2015 Tack själv, alltid roligt med lite korallprat. Citera
Rameau Postat 13 augusti 2015 Postat 13 augusti 2015 Snygg scapeSkickat från min iPhone med Tapatalk Citera
mamadubba Postat 27 augusti 2015 Författare Postat 27 augusti 2015 Lite nya och några gamla firrar Citera
bjomat Postat 27 augusti 2015 Postat 27 augusti 2015 Bra smak har du verkligen. Kanonfina firrar Citera
bjomat Postat 3 september 2015 Postat 3 september 2015 Grymt fint du har det Roger! Acron på första bilden har verkligen färgat ut bra och vuxit till sig fint. Minns den hade ytterst märkligt växtsätt i början. Citera
mamadubba Postat 4 september 2015 Författare Postat 4 september 2015 Ja det har varit en drastisk förändring, kul att köpa koraller som är lite hängiga (när det funkar). Citera
mamadubba Postat 5 september 2015 Författare Postat 5 september 2015 Lekt lite med go-pro kopian.Helkar Matning Citera
epoxy Postat 5 september 2015 Postat 5 september 2015 coola filmer! Du lär ha världens tjockaste och lyckligaste fiskar! Citera
mamadubba Postat 5 september 2015 Författare Postat 5 september 2015 Mer mat = mer fiskbajs = mer korallmat Citera
mamadubba Postat 5 september 2015 Författare Postat 5 september 2015 Pellets en gång om dan, varierar med olika sorter.Fryst artemia och krill en gång om dan.Nori nåra gånger i veckan. Citera
_Manne_ Postat 4 oktober 2015 Postat 4 oktober 2015 Luftigt o fint.. ser riktigt bra ut..Med Vänlig Hälsning Manne Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.