mamadubba Postat 29 juni 2016 Författare Postat 29 juni 2016 Jahapp, då var det dags att avsluta den här tråden. Det drog förbi ett ordentlig åskväder i söndags och när det var slut så hade båda mina ledramper, en doserpump, skummaren och två streamers gått i graven. Har bestämt mig för att ta en paus och sälja av allt levande. Allt i korallväg är lämnat (eller på väg) till håkanstorps zoo och kommer vara till salu där i helgen om någon är intresserad. Annons på fiskarna kommer senare, de klarar sig med mina T5 ramper och en reservskummare. Eventuellt kommer jag att sälja av "hårdvaran" också men det blir senare isåfall. Tack för all hjälp och uppmuntran, återkommer när det är dags igen. Citera
Moose Postat 29 juni 2016 Postat 29 juni 2016 Jag beklagar verkligen mama. Och hoppas du är tillbaka illa kvikt! Citera
ormet Postat 30 juni 2016 Postat 30 juni 2016 Gud va tråkigt att höra. Tur att jag fick förmånen att se det live en gång! Citera
Bekolsyra Postat 30 juni 2016 Postat 30 juni 2016 Surt sa räven.. Skickat från min SM-G920F via Tapatalk Citera
Drullputt Postat 30 juni 2016 Postat 30 juni 2016 Riktigt tråkigt. Baksidan av den här hobbyn är att det på många sätt snabbt kan vända från bra till dåligt. Citera
nike83 Postat 1 juli 2016 Postat 1 juli 2016 ojoj, vad tråkigt! jag vet att en kompis fick ut pengar för koraller på försäkringen när hans el-central brann och gjorde att allt alla fiskar och koraller dog när han var på semester. Citera
bjomat Postat 2 juli 2016 Postat 2 juli 2016 Nämen oj vad tråkigt!! Ett av mina absoluta favoritkar på guiden och en stor inspirationskälla... Hoppas och tror du kommer igen än starkare Trevlig sommar Roger!! Citera
gravol Postat 25 juli 2016 Postat 25 juli 2016 Usch så extremt trist. Det här karet och tråden har man följt med mycket glädje och inspirerats av. Citera
JessePoland Postat 19 september 2016 Postat 19 september 2016 Fan vad synd! Jag tänkte höra om du hade nån fraggar att sälja och sen ser jag detta! Jag har alla mina fraggor som jag köpt av dig kvar så säg till nån dag om du behöver nåt tillbaka! Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.