Gå till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Saltvattensguiden

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Postat

Känns som shakers med skruvkork borde va den bästa filter behållaren. Billiga, lagom små till små kar.

Postat
  • Författare

Japp! Såna där som muskelbyggarna använder. Finns lite flashigare varianter. Transparanta, skruvkork samt sil i. Hålet man dricker ut tror jag är bra dimension på.

Postat
  • Författare

Exakt! Borde funka fint. På vissa sidor står de exakt vilken plast de är gjorda av. Så de inte utöndrar något som tar bort effekten av någon vitamin. Herregud. De är ju inte kloka de där som lyfter skrot! Haha

Postat

de är svåra att limma, men som mediabehållare funkar de bra... livsmedelsgodkänd plast avger inget skit...

Postat

Eftersom den är avsedd för livsmedel så är det nog ingen fara med plasten... Det är nog PP, och då blir nog det svåraste att få tätt vid anslutningarna... Eftersom plasten är svår att limma...

Postat
  • Författare

Varför limma??? Biltema genomföring med schysst packning!!!! Tips på bra packning?

Postat

Du får genomföringen genom glaset tätt och bra. Det är klart. Men den andra änden går inte att limma till en rördragning.

Postat

Plasten e säkerligen inget problem i karet. Men färgen på shakers kommer nog kunna ställa till en del.

Postat
  • Författare

Tänker du på lockets färg eller trycket? Och vad för problem skulle det ställa till?

Postat

Jag syftar på trycket ! Min erfarenhet e saltvatten e rätt aggressivt med tiden ! Färgen borde ju innehålla något som ej är vänligt och med tiden löser säkerligen saltvattnet upp färgen . Inget jag vet ! Jag bara tror i detta fallet !

Postat
  • Författare

Det kan ju hänga över vattenytan om jag inte bara skrapar av trycket först så är det ur världen?

Postat

Förlåt men behöver du ha shakern i vattnet? Annars behöver ju inte märkningen bort. Skotchbrite och vatten så är det borta annars.

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.