Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

Postat

Japp! Såna där som muskelbyggarna använder. Finns lite flashigare varianter. Transparanta, skruvkork samt sil i. Hålet man dricker ut tror jag är bra dimension på.

Postat

Exakt! Borde funka fint. På vissa sidor står de exakt vilken plast de är gjorda av. Så de inte utöndrar något som tar bort effekten av någon vitamin. Herregud. De är ju inte kloka de där som lyfter skrot! Haha

Postat

Eftersom den är avsedd för livsmedel så är det nog ingen fara med plasten... Det är nog PP, och då blir nog det svåraste att få tätt vid anslutningarna... Eftersom plasten är svår att limma...

Postat

Jag syftar på trycket ! Min erfarenhet e saltvatten e rätt aggressivt med tiden ! Färgen borde ju innehålla något som ej är vänligt och med tiden löser säkerligen saltvattnet upp färgen . Inget jag vet ! Jag bara tror i detta fallet !

Postat

Förlåt men behöver du ha shakern i vattnet? Annars behöver ju inte märkningen bort. Skotchbrite och vatten så är det borta annars.

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Skapa Ny...