Gå till innehåll

Jebao RW-8


JonasW

Rekommenderade inlägg

Missade dom din curve så får du säkert adaptern på köpet, de brukar enligt min erfarenhet ha grym service de gånger jag beställt.

Den var betald oxo....så en regulator gratis bör vara på sin plats. Får se vad dom svarar när dom vaknat till liv 8)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 månader senare...

Jag kör med två st rw-15 med ställbara adapters i ett 275. Dom används på 15v(om jag kommer ihåg rätt) och "else mode". Det blir riktigt tyst och bra. Det enda jag kan störa mig på är att de är aningen stora i ett så pass litet akvarium. Jag hade kört på två st rw-8.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Mycket intressant. Hoppas någon svensk handlare tar hem dessa. F-S är bökiga vid reklamationer i vissa fall har jag märkt. + att reklamerar man en sak ryker alla bonus points för hela årdern.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gött hade helt missat drakfisken då det ej är en butik jag vanligen handlar av ska visst bli ändring såg jag :).. Lasse jag har sätt fixen o det låter låvande. För orginal kontrollern är ju inte så värst fancy på något sätt går lätt sönder lite instabil osv.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Det intressanta är ju priset. Det är inte dyrare att handla i Sverige. -Tummen upp

Näe, ~150:- extra kan det ju klart vara värt bara för garantin. Bra pris där!

(90$ +1.2$ i frakt från Belgiens lager = dryga 700:- inkl frakt från Fish-Street.com)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...