Gå till innehåll

Varning för uppdatering av Aquacalc!


stigigemla

Rekommenderade inlägg

Alla ni som har Aquacalc: Uppdatera inte!

För att få beräkningarna av tillsatslösningarna behöver man köpa "Premium version" som kostar 64:-

Surt framför allt för alla dem som redan gjort en större frivillig stödbetalning.

Den gamla verionen fungerar alldeles utmärkt!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag råkar veta att detta är beroende på att det inte fungerat med stödinbetalningarna. Aqua Calc är mer eller mindre ett proffssystem som varit gratis om man inte velat stödja det frivilligt. Situationen har vad jag förstått blivit ohållbar eftersom programmet utvecklas hela tiden och kan inte drivas helt på frivillig grund. Ni som gjort större stödbetalningar - varför kontaktar ni inte programmets utgivare och säger att det känns lite jobbigt. Jag är övertygad om att de som stött programmet under åren ekonomiskt kommer att bli kompenserade. För er andra - 63 kronor för ett utmärkt program - växelpengar i en övrigt dyr hobby

MVH Lasse

Patrikk - det är denna som det talas om Det finns fortfarande en AquaCalc Light som är gratis

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Stig - du har inte läst hemsidan - där står följande

Did you already donate for AquaCalculatator and the Premium FAQs before May2015 ? In this case your upgrade is for free.

Use AquaCalculators built-in function to “ask for a free license key”

Så det är alltså inte surt om man donerat! J-ligt juste gjort i stället från författaren.

MVH Lasse

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...