MichaelE Postat 5 oktober 2005 Dela Postat 5 oktober 2005 Fan va trist, när du hade fått den att äta och allt:ledsen: Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
greger Postat 5 oktober 2005 Författare Dela Postat 5 oktober 2005 expertis verkar vara enad om att det är bara plygoplites från röda havet som överlever,anledningen till att det förekommer från andra ställen, är att dom är betydligt billigare i inköp! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Dimorb Postat 5 oktober 2005 Dela Postat 5 oktober 2005 Röda havet eller Indian Ocean är de ända som man bör försöka med.Båda två utmärker sig genom ett gult bröst istället för det gråa som de andra har.Indo pacific är inte att tänka på de bruka dö inom någon vecka.De två små jag hade som gick ihop och åt bra men som dog genom Oodinium tack vare lineatusen kom från Röda havet.Mycket fina färger. Den större kom från Indian Ocean. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
per.w Postat 15 oktober 2005 Dela Postat 15 oktober 2005 Ja nu har jag bara en fjäril kvar, sedan de en efter en gått till fiskhimlen. Jag har provat med en del fjärilar nu, men det är i stort sett omöjligt att hålla dem, även med ett smörgåsbord av koraller. Alltså blir det inte några fler fjärilar för min del..... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Gabbi Postat 15 oktober 2005 Dela Postat 15 oktober 2005 Endast för expertisen borde vara:Anthias spp.Zanclus sppSynchirops spp.Hippocampus spp.Chaetodon (många arter) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ingvar Hellmalm Postat 15 oktober 2005 Dela Postat 15 oktober 2005 Du skall inte dra alla Antias över en kamm vissa är lätta andra mkt svåra.Så t.e.x är Anthias squamipinnis mkt lätt dessutom behöver man inte köpa en utfärgad hane då dessa byter kön. En grupp om minst 5 st rekommenderas. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Mattias L Postat 23 oktober 2005 Dela Postat 23 oktober 2005 Giftfångad fisk i allmänhet. (Helt sanslöst att det fortfarande förekommer.)Mattias Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Jaken Postat 19 oktober 2006 Dela Postat 19 oktober 2006 Lyfter upp den här tråden igen då jag tycker det är en supertråd.Det tillkommit många nya på forumet sedan denna tråden startades. Läs och begrunda Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
adddo Postat 30 oktober 2006 Dela Postat 30 oktober 2006 Fiskpinnar. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
greger Postat 30 oktober 2006 Författare Dela Postat 30 oktober 2006 Fiskpinnar.Hmm, om paneringen ramlar av så är dom nog giftfångade!Macropharyngodon bipartitus, är det nån som lyckats med den - eller har jag bara haft otur? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Dykaren Postat 30 oktober 2006 Dela Postat 30 oktober 2006 Macropharyngodon bipartitus, är det nån som lyckats med den - eller har jag bara haft otur?Jag har väl haft min i ett halvår och den ser ut att må utmärkt. Har haft en del strul med flytt och annat under den här tiden, så min erfarenhet är snarare att den är tålig än känslig. En favoritfirre.. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.